Wednesday, December 11, 2013

11.12.13

Assalamualaikum

Sebenarnya tak plan nk wat entry pun hari nih..tp memandangkan hari ini adalah tarikh yg sngt cantik 11.12.13...once in a life time kan..so aku pun cepat2 up kan entry ni..Aku..? cam biasalah rutin seorang supermak..bangun pagi siap kan anak2 hantar ke taska..and mai keja..that's a routine kan..

Oh ya hari nih che ta n zain akan menikah kan..kiranya Wedding Of The Year la kan..pepun doakan la pasangan RCW n zain akn bahagia selamanya..amin..mudahan2 mereka akan dapat baby yg comey cam che ta gak..

orait..hari ni..bos aku outstation..tapi keja tetap keja..Alhamdulillah petang semalam aku balik lambat skit...settlekan lulus cuti CGR n carry forward cuti untuk tahun 2013..aku pun dh settlekan cuti2 semua bagai...tahun nih baki cuti aku ada 16 hari lagi..then aku carry ke 2014 5 hari dn bakinya aku masuk lam GCR....setakat ni gcr aku baru 46 hari..ok la kan dh sebulan lebih tuh...maksimum kita boleh simpan 150 hari..bersamaan sebulan...ada kawan2 aku yg keja lebih lama dari aku pun gcr lagi kurang dari aku..kira ok la tuh..aku pun target setahun simpan gcr lam 10 hari gitu..since cuti tahunan aku akan meningkat kepada 30 hari next year..(genap perkhidmatan sepuluh tahun kan)..

Ok la taknak bebel panjang.nk smbung wat keja..then nk survey hal2 nk ke BANDUNG..:)))) adios amigos

5 comments:

Naniey Jemiey said...

plan nak g bandung ke??wooo mesti best kan... http://upsidesdown.blogspot.com --- lawatlah kalau sudi yaa..hihi

wahida said...

baki cuti ko ada 16 hari lagi???? sumpah aku jelessssssss.....

sila percaya, aku dah takde cuti dah sekarang ni, zero weh...huhu...

Puan Kutu said...

eh cmna baki cuti kita boleh sama plak..sy simpan 10 hari,bawak 6hari je..taun lepas tak simpan sbb cuti bersalin takut perlukan byk cuti..simpan awai2 sng,nti tua2 bley p holiday.hakhak

.:fyzz:. said...

wahida: alo ko ni..besalah tuh tak byk mana pun..heheh..ok la nok..dh hujug thn gini..nnti ko simpan lak thn depn yer..hehe

.:fyzz:. said...

PK: iya ka..sama la..saya simpan gcr 11 hari..carry 5 hari..kan..nnti tua2 pi jenjalan je..hehe