Wednesday, December 04, 2013

Diary seorang wanita...

Assalamualaikum

Hari nih rasa skit frust..first bila ku send deraf asgment untuk lecturer, Dr menyatakan asgment aku tak menepati kriteria....argh frust woo..adus..cari lagi bahan utk penuhi kriteria yg dikehendaki dr khairie...ok fine..takpa la..date line aku kena submit before 13 Dec...inshallah sempat.

Seterusnya tadi aku dpt call dari Kolej Kemahiran Tinggi MARA Balik Pulau, maklumkan pada aku lawatan 5S yang aku arrangekan dh mendpat kelulusan..syukur sesangat....pasni ke Penang la pulak ...tapi dgn satu visi dn misi untuk melawat smbil mengmbil sbyk mungkin info dn maklumat berkaitan 5S....selesai pelancaran yg dibuat bulan oktober..mmg agak kebizian..sbb aku adalah setiausaha..byk program terpaksa aku handle termasuklah laporan 5S...do the best..as I can..inshallah..

Lagi satu...ada trip ke Bandung anjuran ofis aku...25,26& 27 Disember..wow...xoxo...ini mmg la best sbb aku tak pernah pi lagi..msti dh ramai kengkawan yg pergi kan..tapi masih lagi merasa ke Bandung..so akan aku ambil peluang ini utk shopinggggg....(dh namapun hobi ekeeeee.)....harap2 menjadi la...maklumlah trip sponsor by company..sapa tak mau kan..

Adus..hal mengaji @ pengajian aku lak..dh nama MAHASIS'TUA'kan...mmg la kena extra study skit..dh la bulan nih ada midsem exam...aku mmg kena focus ngan study....tp tuh la bagai dikata la kt umah sememangnya tak boleh disebbkan anak2 aku yg turut nk join study gak..hbis dikecah buku2 dn nota2 aku..last2 mak yang stress........aku ambil pendekatan..takpa la study kt ofis..time keja2 dh habis..atau aku peruntukan time lunch hour atau pun lepas pukul 5...aku kena struggle...becoz semester nih ada my last sem after 5 years aku bertungkus lumus di U...inshallah..doa aku moga impian aku akan terlaksana..amin..

Esok..aku ambil cuti..temankan adik aku ke Temuduga GURU MARA di institute latihan kemahiran MARA di Penang..aku ajak husband sekali..sbbnya dari awal 4 pagi kami kena bertolak dh..sbbnya..adik aku kena interview sebelah pagi..jam 7 pagi..banyk lak sesi..mode teaching la...macam2...moga adik aku Berjaya..amin...skang nih adik aku officer bank..tp kalau masuk gomen cam aku ni inshallah ok skti kan...keja bank2 nih bagai dikata la mmg mencabar credibility..dari segi emosi fizikal.....makanya aku pun terlepas lah acara mengacau bubur Asyura anjuran ofis aku..alooo..tak best la kan...takpa la demi adik ku mila..doa2kan moga dia Berjaya..amin...

Jadual aku kalau yg membaca blog aku msti tahu..betapa bz nya aku...tapi ingat...be positive...never say no before u try....kecemerlangan dicipta oleh insan biasa yang berusaha secara luar biasa...:))
foto hiasan semata2 :) panaroma indah Kuala Kedah di waktu nan senja..

9 comments:

Hanim said...

bestnyer nak p bandung...pesan kain boleh? heheheh

NM03 said...

salam kenal. singgah sini terus follow. jom follow dan join kite jugak. maceh...

izan mama mia said...

tahniah fyzz berjaya harung semua...baca entry ni..akak yg penat..bz benar tuu

MulutPayau said...

Tak pe fyzz..bersusah2 dahulu...Semoga segala impian terlaksana nanti...
Lepas ni dapat bercuti ke bndung..boleh reles tensen tu...soping bnyak2 ya...

.:fyzz:. said...

Hanim: akak..boleh2..hehe

.:fyzz:. said...

izan mama mia: ya akak..bz sngt..kadang2 lupa erti penat..huhu

.:fyzz:. said...

MP: akak..semestinya..shopinng dh fyzz tak dpt dipisahkan..heheh..pepun tq atas kata2 semangat akak..thanks

Puan Kutu said...

susah2 dahulu,senang2 kemudian.nti dh tamat study ok sikit kot..tak lama dh tu..

bandung!here fyzz mai..haha

.:fyzz:. said...

PK: inshallah..tuh la PK.tu ar excited gak.sbb tak pernh lagi pi Bandung..:))