Monday, December 09, 2013

MONDAY NOT TOO BLUES

Assalamualaikum

Hari nih Monday..bagi aku not Monday blues sbb kemarin hari Ahad aku dh bekerja..so mmg hari nih keja ngan penuh semangat la katakan:) Alhamdulilah dh dpat feed back dari pihak KKTM Balik Pulau, Penang..untuk program lawatan sambil belajar ke sana minggu depan..aku hrp semuanya akan berjalan lancar.  Hujung tahun byk program

Minggu nih aku rasa ok skit sbbnya hari Jumaat sabtu aku dpat rest skit..no more classes, no more duty at UTC..just chill at home...chill2 pun kena buat keja umah daaa..baju2 menimbun lam bakul..kemas umah.urus anak2..that's a routine kan..so nak kata apa..aku kan supermak...heheh

Ok..nk stop dulu..masa utk smbung kerja..

6 comments:

wahida said...

itulah pengorbanan seorg isteri dan mak kan nok...kalau dah duduk rumah tu, tetap lah kena buat kerja rumah jugak...huhu...

.:fyzz:. said...

wahida: gitu la kekdahnya kan...adat resam kaum pompuan kan nok..:P

Ieda Zakaria said...

gini la kita fyza...supermak beranak 3..:)

.:fyzz:. said...

Ieda Zakaria: betui2 ida...mmg menguji kredibiliti kita sbg kaum mak kan ida..

Puan Kutu said...

biasalah tu..kita kan supermak!rasa macam tak cukup ja masa 24jam..lagi2 skang ni cepat betui masa jalan kan

.:fyzz:. said...

PK: 24 jam mmg penuh aktiviti kan..