Monday, December 02, 2013

SUFIYA & SAFIIY



Assalamualaikum..

Kisah si sufiya dan safiiy..tengok la foto2 diorang nih..tapi skarang nih..kak sufiya ada kat umah tok kat kampong...dh minggu kedua..sonok sngt la dok kt kampong main2 dekat makcik dia..(adik aku yg paling bongsu) still kt sek.men...

Safiiy ammar mula2 tuh mmg rasa rindu jugak la ngan kakak dia..tp skrang tgk dh ok..hari Khamis nih..aku nk amik sufiya dh..maklumlah kena gak pergi transit @taska jugak..sbb ada sessi belajar bagai.kalau kt umah tok..bagai dikata la syoik dengan aktiviti2 main dan main.

Skrang nih aku dan husband dok bincang hal sekolah anak2..biasalah hujung2 tahun nih byk persiapan untuk awal persekolahan nnti..macam sufiya aku dh belikan dua pasang baju sekolah..nnti nk hantar kt tailor...pencil colour, pencil case, bekas air dh tok belikan..pencil color dpt masa pakaian beragam dinner aku baru2 nih..so dh jimat dh kan...so dok plan nk beli tudung sekolah dan jugak beg sekolah ja lagi..

Dh pun disember cepat betui masa berlalu kan...18 disember nih my 9th Anniversary..

7 comments:

~aSHa~ said...

cepat masa berlalu kan

.:fyzz:. said...

asha: lama tui hang tak hapdet blog..yez time flies so so fast kan zidah..

Zefa NorAsmara said...

Comel dua2.. :D

.:fyzz:. said...

Zefa NorAsmara: tima kasih akak:) anugerah Allah yang sgt ternilai buat fyzz

MulutPayau said...

Anak2 anugerah terindah..comel sangat ...

Puan Kutu said...

anak2 fyzz mmg comel2..tgok la mamanya kan.hehe..

tu la disember cpt sgt berlalu..brg2 sekolah aiman tak beli lg..dok timing masa yg sesuai nk beli.klu bley nk beli cepat,sng sikit tak kelam kabut last minute..tp tu la kan skang pun dh berapa hb dh.hehe

.:fyzz:. said...

PK: tq tq..ala PK pun cute gak kan..anak2 pun comey..
fyzz pun tak beli habis lagi..baju sekolah nk tempeh..dua pasang ja beli..hat lain tuh from time to time la kan..:)