Thursday, January 23, 2014

MESYUARAT 5S LAGI..

Assalamualaikum

Baru ja hbis mesyuarat 5s untuk tahun 2014, sebenarnya baru first time buat utk bulan nih..aku sebagai Setiausaha Jawatankuasa..byk benda lam mesyuarat yang perlu dilaksanakan tadi..antaranya for next planning lawatan 5S ke Pejabat MARA Negeri Kelantan yang baru ja dpt sijil 5s dari MPC then, sudut 5s, gotong royong mingguan and so so on..
emm nnti aku kena buat surat khas perlantikan jawatankuasa khas ajk2 kecil lak...ok fine..bagi aku walaupun byk keja yang kena buat..tapi jangan lupa buat reminder dn listkan apa yang perlu buat ..urgent, ASAP or routine..all that things kena dijadualkan elok2 kan..
OK la...dh habis meeting nih aku ingt nk segera buat ...

Dalam dok sibuk hal2 pejabat, pala otak aku pun dok berserabut ngan hal2 exam akhir aku kt UUM nih..rasa cam mana tah...kalau kt umah bukan nya menyempat nak membaca or ulangkaji..mana kan tidak..áskar2 kecik aku tuh pun nk study ngan mama depa gak..aduhai..dugaan...lagi beberapa minggu ja lagi..eh jap nk bilang..hari nih dh 23 kan..lagi 14 hari maaa..adooii..kena cover bayk chapter lak..

Ok esok cuti..then sabtu nih bertugas di UTC....
..coretan fyzz 2014

6 comments:

babYpose said...

Salam, inshaAllah semoga berjaya.

LYAfrina said...

lya doakan moga semua y dirancang bjln lncar..kerja bpasukan mmg penting ni.. mujur kt ofis x de 5S. Gov mmg wajib kan?

.:fyzz:. said...

babypose: inshallah..tq2

.:fyzz:. said...

Lyafrina: hmm lya nk kata wajib..tak gak..tapi kami nk dptkan sijil dari MPC la jugak..ya betui..team work sngt penting kan..

Phoebe said...

Salam fyzz.. Sangat respect org bekerja sambil belajar, lagi2 yang ada family. Good luck to you. May you pass your exams with flying colors and everything goes well with the 5s thingy. ^^

.:fyzz:. said...

Phoebe: wsalam..amin2..thanks dear..wish me luck for my exam this coming Thursday..