Sunday, January 05, 2014

NEW YEAR 2014

Assalamualaikum

2014..new age, new inspiration, new dreams...hmm macam2 la kan..aku akui mmg byk yang telah dikecapi pada thn 2013, ada yang masih tak tercapai akan dibawa ke tahun 2014..yang pastinya sekarng nih aku agak bz....sbb aku dok tungkus lumus siapkan tugasan yang ala2 haru biru gak la..ngan intervensi, kajian la..research..ok..I will do my best.inshallah..jumaat n sabtu nih kelas terakhir aku di UUM..dn bulan depan final exam.setelah 10 semester di UUM yang mana bersamaan 5 tahun..pahit jerih..susah payah utk menamatkan pengajian aku harungi ngan penuh cabaran yang sngt mencabar.  bgi insan spt aku yg serba kekurangan..

sahabat2 aku semua..wish me the best..doakan yg terbaik buat ku...doa kalian amatku dambakan..daaa..moga2 tahun 2014 akan memberikan sebuah impian yang akan menjadi satu harapan yang bakal kita laksanakan dengan cemerlang..inshallah..:)
 
 
Fyzz dan ''impian-impiannya'...HAPPY NEW YEAR TO ALL..

12 comments:

mummY daniSha said...

Hepi new year fyzz....kite pun x sabank abes stadi huhu

LYAfrina said...

insyallah fyzz..
mudahan semua impian fyzz dimakbulkan... amin..amin


selamat tahun baru

diana said...

selamat tahun baru.selamat mencapai impian.>:)

.:fyzz:. said...

mummydanisha: happy new year to u too..thanks dear..hope u pun cepat2 grad..inshallah

.:fyzz:. said...

Lyafrina: amin2..tq lya..moga impian akan akan tercapai..:)

.:fyzz:. said...

Diana: selamat tahun baru..Diana:))

Fiza Rahman said...

Happy new year fyzz. Good luck.

.:fyzz:. said...

Fiza Rahman: thanks fiza...u too..wish u luck for this year..amin

munna said...

Selamat tahun baru juga.... Semoga 2014 lebih membahagiakan

.:fyzz:. said...

munna: thanks akak..inshallah k.munna

Phoebe said...

Good luck in your studies. ^^

.:fyzz:. said...

Phoebe: thanks..