Tuesday, February 25, 2014

FOTO TERMAHAL DI DUNIA..



Assalamualaikum....

Speechless sebenarnya...ingtkan nk wat WW ..tapi rupanya baru hari Selasa...just want to share.foto anak2 ku...yang aku anggap..foto 'termahal 'di dunia...permata hati aku sufiya & safiiy

Hari nih selasa kan..tengahari nnti aku kena ke majlis aqiqah anak kawan aku..emm anak pertama..and now nk sambung rutin aku sebagai seorang pekerja ...jom kita sambung bekerja..mulakan hari anda dengan senyuman...dan membaca AL Fatihah untk keberkatan sepanjang hari..

chill.....

12 comments:

NM03 said...

harta yg tak ternilai

Fiza Rahman said...

Memang mahal betul gambar ni. Limited edition ☺☺

mummY daniSha said...

the precious gift from ALLAH....fyzz dah abes stadi?

~aSHa~ said...

mmg mahai ni..mana gambar adik

diana said...

comel la depa berdua nih..; )

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

.:fyzz:. said...

mummydanisha: ya..dh hbis dh study...sykur sesngt..tgh result..mummy danisha dh ke?

.:fyzz:. said...

asha: heheh..adik sufi amira ..non ado la pulak kt photo nih kan..next next...

wahida said...

comel anak2 ko nok...

anak dara ko cun

.:fyzz:. said...

wahida: thanks..:))

@lfidah @dim said...

anak-anak harta yang sangat berharga...:D

Puan Kutu said...

mmg mahai..anak dara cun,anak bujang ensem..:)