Monday, March 10, 2014

#PRAY FOR MH370



Assalam...

Amin.amin..moga diberikan petunjuk ...berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul..bertabahlah pada sanak saudara dan sahabat handai..penumpang MH370...kita sebagai rakyat Malaysia yang prihatin berdoalah moga diberikan petunjuk..

amin yarobalalamin

4 comments:

@lfidah @dim said...

kita hanya mampu berdoa semoga semuanya selamat dan dipermudahkan segala urusan dalam misi mencari.macam manalah keadaan mereka kan?penuh tanda tanya...

diana said...

risau nya..cemana keadaan diaorang semua kan?/harap2 mereka selamat..

diana said...

itu lah doa dan harapan kita semua..

LYAfrina said...

amin..amin..
mudahan allah swt mberikan petunjuk..

sedih sgt..lya bru je tahu smlm psl ni..tu pon lps buka fb n baca2 kat internet..sblm x bkesempatan sbb x sihat..mmg xtau trus isu semasa.. mudahan semua selamat//Hanya Dia y mgetahui