Thursday, March 20, 2014

RESULT SEMESTER AKHIR UUM DH KELUAR...KEPUTUSANNYA....

Assalamualaikum

Syukur pada Allah swt ..aku panjatkan ke atasNya..atas rezeki yang Engkau berikan padaku Ya Allah...semalam semasa balik kerja.ada rakan sekelas aku wawa.whatsup..katanya result dh keluar..saspen nya..aku apa lagi tnpa lengahkan masa terus buka portal student UUM..mmg suspended sngt...seriously..mana taknya ada satu subjek tuh aku cam gaya nk failed ja..tapi Alhamdulillah..rezeki anak2..aku Berjaya..dn dpt 3.00 pointer jugak..syukur..syukur...

setelah 5 tahun aku berhempas pulas..penuh pancaroba..suka duka..sedih..pilu..kepayahan aku sebagai isteri, pekerja dan juga mama pada anak2ku.aku juga kena menjadi seorang pelajar..mmg saat yang penuh dengan cabaran yang aku perlu hadapi dengan tabah dn semangat yang jitu.

Penat lelah aku selama ini akhirnya aku akhiri dgn keputusan yang diterima kemarin..yes..alhamdulilah..thn ni aku akan menggenggam segulung ijazah Sarjana Muda Pengurusan Awam dari UUM...

Allah huakhbar..segala puji bagi Mu ya Allah..aku gembira..aku sngt gembira..sykur...:))


Kenangan bersama mak ayah..masa konvo UiTM Shah Alam 2003

5 comments:

Fiza Rahman said...

Tahniah fyzz.

.:fyzz:. said...

2. Thanks fiza..:)))

diana said...

tahniah..bila dah usaha InsyaAllah pasti berjaya,,berbaloi segala penat lelah..

.:fyzz:. said...

Diana: thanks dear...

anonymous said...

Assalamualaikum..Kak nak tanyer pasal Ijazah Pengurusan Awam ni..mainly course ni mmg specific for government servant ke kak?