Tuesday, April 15, 2014

SALAM PERPISAHAN



Assalamualaikum wbt

Dh memasuki minggu kedua bulan April, how fast time flies..lama gak tak update blog, atas beberapa kekangan yang tak dpat dielakkan.

Hari ini, 15 April 2014, hari terakhir my big bos bertugas sebagai Director di MARA Kedah, aku berkhidmat dengan bos kurang 2 bulan ..2 tahun.  nak kata lama sngt tak la..tpi bagi aku byk jugak perubahan dan transformasi yang bos aku buat untuk aku dan pejabat aku.  Jasa bos hanya Allah swt yang dpat balas.  Doa aku moga bos selepas persaraan dapat rehat secukupnya..boleh melancong ke tempat idaman. dpat meluangkan masa berharga bersama keluaga.

Sekian coretanku hari ini...:))

6 comments:

diana said...

Lepas ni dapat bos baru la ye??

.:fyzz:. said...

Diana: ya..tp tatau lagi sapa..skang Timb.pengarah jlnkan tugas..

Fiza Rahman said...

Harap2 bos baru sama mcm yg lama lah yerp ☺

Nor Salmi said...

Selamat menerima bos baru..

LYAfrina said...

selamat bsara buat x-boss fyzz & selamat menerima bos baru

Abang Bear said...

selamat bertugas dengan bos baru...