Sunday, February 08, 2009

Hari Ahad yang Penuh Kemalasan

kompem hari nih mmg aku malas yakmat..mmg mnjadi kebiasaan ku bila mula keja setelah cuti dua hari..mahupun satu hari cuti aku mmg mengalami penyakit malas nak wat keja..hari nih keja aku adalah check email2 yg sepah2 (spam la meluat aku) check blog kengkawan...mmg tui2 menggeletek la perut aku baca emel sesetengah kwan aku tuh..huhuh mmg leh guling2 la baca..tapi aku terpksa kontrol sbb bos aku nih ada...on ya pagi tadi ada bacaan Yasin..biasalah eberi sunday msti ada baca yasin then ada kenduri. tuh acara peberet aku la..sebb leh makan pree..ok la..dah kui 12 lebih dh nih...nak pi rehat dh..hari nih rehat lama dari kui 12 suku hingga 245 petang..dok pk cam nak makan laksa sebb pagi tadi dh pekena nasi lemak dh..tengok la camner...

No comments: