Monday, October 04, 2010

ANUGERAH CEMERLANG MATEMATIK

Tahniah pada Mila.. my sis yang telah berjaya mendapat Anugerah Cemerlang Matematik Peringkat UiTM Shah Alam baru-baru nih...(cayalah hg mila)...

Mila...semasa Majlis pertunangan (Dec.2009)

Menurut mila..hanya 100 orang pelajar dari semua fakulti yang mendapat anugerah ini.  Mila nih antara 4 orang pelajar dari fakulti Matematik yang berjaya mendapat penghargaan ini..CONGRATS..

hmm jap ja mila dh nak tamat pengajian peringkat ijazah di Uitm...kemarin..aku dh proceed surat2 menjalani latihan Praktikum mila di pejabat aku...(dari bulan Dec 2010 sampai Mei 2011...abis praktikal abis la belajar...pastu kawin la mila kan..hehehe..ops..mak kata keja dulu baru kawin..

Mila ..kami berbangga ngan hg..moga hg sukses ok..nnti buat praktikal baik2..pastu leh keja..nnti hg dok bwh aku masa praktikal..(ada byk keja menanti.he thee..hehe.)

8 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

aku pun tumpang bangga ngan mila...
giler ar, cemerlang math tu...kalu aku??fail sudah...uhukss..

..nOj.. said...

wow cemerlang math. patut la ko pun cemerlang jugak dlm bidang math ni pjot. hehe. tahniah mila

.:fyzz:. said...

izan: tuh la tuh..kita nih tumpang banggo je la..tgk punca kuasa pun dh fenin nih nak cemerlang maths..hahaah

.:fyzz:. said...

noj: aku mmg cemerlang maths peringkat uitm jengka dulu ..ko lupa ke nojah..hheehe..

~aSHa~ said...

wah jeles nye...cemerlang math...

aku tak dpt anugerah begini...

tapi pernah dpt anugerah kecilan je di sekolah menengah....jadi 'ikon matematik' kepada junior...eh ikon ke ek...ntah..

wutever tahniah mila....rugi kakak hang tak belajar dgn hang dulu

.:fyzz:. said...

asha: iyer ke wey..ho la ko kan math A1 masa spm..tiba2 masuk kos sekuriti..hehe.patut ko mik Math pure jidah..tp takpe dh ditetapkan rejeki jadi seketeri kan..
tuh la aku tk sempat tuntut ilmu ngan mila nih..tidak aku dpt anugerah gemilang maths gak.haha

Zaidah said...

tahniah mila....mesti teror matematik nie...bleh jadik pakar...

.:fyzz:. said...

Zaidah: dlm family mila n kakak mmg terer maths..tp mila la plg tip top..:P