Tuesday, October 19, 2010

Ingin Bergaya Cara Muslimah?

Cantikkan gaya2 di atas nih...
Ingat walaupun kita bertudung..tak semestinya kita tak leh bergaya ..tui tak..

Tp lately..sejak mengandung nih la kan..mood nak berfesyen or bergaya nih kureng skit la..biasalah kan..badan dh overload..so paham2 je la..(cam kata2 kak dibah nor..lam iklan Libreese..)..ehhehe

Pepun..aku penah tgk jidah kai yg fesyen A tuh...cantik la jidah..ala masa hg mai ofis aku ritu tau...bos aku pun puji..nih aku baru nak gitau nih..heheh..

12 comments:

☆ciK mOt☆ said...

teringin gak...tapi cam hang kata la...badan overload dah...huwaaa

..nOj.. said...

lama gak ko simpan pujian ko tu pjot. heheh

*Miss Geli^ said...

dia was was nak lepaskan pujian tu....

takpe, pijot dah lepaskan tu, merasa la gdah wat entry ni

~aSHa~ said...

ehehehehehehehehehehehehheheheheheehhehehehe

suka dan panjang lebor aku senyum ni...ehehehhehe suka lagi dan lagi..rasa mcm mau buat entry sendiri dan khas je...

.:fyzz:. said...

izan: ala..jgn la gitu..bdn overload ..leh gak kai fesyen ngan alternatif len..cth kaftan ke...cantik per..kan kan..

.:fyzz:. said...

noJ: agak lama la..hampir berbelas2 thn aku simpan pujian itew..hahaha

.:fyzz:. said...

missgeli: tuh la pasai..akhirnya ku lepaskan gak pujian ini..kompem hashajibah wat entry nnti hahahah

.:fyzz:. said...

asha: KO patut wat entry khas nih..ingt senang ke aku nak bagi hamburan pujian cenggini..
hehehehehhe..

Adlina Husaini said...

salam tuan umah,how r you ^_^

.:fyzz:. said...

Adlina Husaini: wsalam..im fine..good tq..
tq singgah sini..

Cik Kiah said...

cun kak..tapi kat tempat kite leh pakai ker>?

.:fyzz:. said...

cik kiah: hmm tuh la..kalau pkai ngan skirt labuh leh la kot..