Monday, May 16, 2011

30 YEARS OLREADY....

Tanggal 6 Mei 2011 yang lepas...genaplah usiaku 30 thn..that's a fact...i turn to 3 series...caya pun ada ..tak caya pun ada...otak masih lagi dok pikir yang diri masih lagi 18 thn..hahaha..tolong la kan...pepun....to all my fwends..doakan moga aku sukses dalam semua bidang..insyallah dunia akhirat.
Sebenarnya 6 mei thn nih jatuh pada hari Jumaat, so aku cuti...tp sayang seribu kali syang..on that day aku demam la plak..akhirnya celebrate la aku di rumah bersama hubby dan anak2...thanks to hubby yg hadiahkan Purse Carlo Rino buat mama...and belanja KFC..walaupun hanya di rumah..tp aku happy...

30 thn....as i mentioned before...life for women begin at 30...maksudnya..di usia ini lah kita memantapkan kerjaya, membina rumahtangga , kecantikan dan sifat keibuan semakin menyerlah..tui dak..mana taknya..rata2 bila usia 30 thn..kita dh mempunyai profesion dn keluarga dan anak2.


APA YANG AKU KECAPI ..DI KALA USIA 30 THN..

1) Keluarga..of course ada my hubby and my SAFFIYA..sepasang cahaya mata yang sangt comel
2) Sebuah rumah untuk melayari hari2 yang penuh bahagia.
3) Meneruskan pengajian di bidang yang diminati di Universiti.. baru nak wat ijajah...emm hrp2 sngt dpt sambung master...(insyallah)


apa lagi...itew la antara achievement yang diperolehi ku...insyallah..aku akan memperbaiki diri dari masa ke semasa...dan meneruskan hidup dengan bahagia...moga dengan bertambahnya usia ..aku akan terus spt dulu...HAPPY dn HAPPY...

****Present dari hubby ..purse CR

HAPPY BELATED DAY TO ME
FYZZ TURN TO 30....

12 comments:

iduraz said...

happy birthday fyzz..age is just a number, yang penting young in heart.
hehehe

LIP (^_^) said...

Happy belated birthday fyzz..

.:fyzz:. said...

iduraz:thanks so much...setuju2..age is just a number..kan kan..btw..tq..owh ya fyzz dh post kan hdiah tadi..

.:fyzz:. said...

Lip: tq..

aLoNg@Na said...

epi belated Hari Tua jot (even aku dh wish pun kt fb ko)..hehe
pepun aku doakan ko sts sukses,kekal bhgia hgga ke syurga..
Klu leh along pn nk jd mcm ko jot...jd student smula then futher wat master...blom ada rzki...pepun good luck utk pijot...

~aSHa~ said...

yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sebijik sedobon yg aku punye....ahahahahahahh aku lak hadiah hari ibu....last year...bkn this year

~aSHa~ said...

eh lupa..hepi besday pijot...semoga ko sentiasa dilimpahi kebahagian dunia akhirat....

.:fyzz:. said...

along: ish...aloo..jng la kata hari tua...hehehe..t.kasih along..doakan yg terbaik buat aku yer..
skang pun dok bz ngan kelas..esok ada kelas..3 hari..pastu next month midsem...along pun leh per smbung belajar..moh la kiter..

.:fyzz:. said...

asha: aku kata pa dah..aku cam dok rasa cam sama ja purse aku ngan seseorang..rupanya hang...yer 2..aku ingt hdiah hari ibu kan..
btw ..tq zidah...doa hg akan ku ingati

Cik Kiah said...

akk epi belated bufday..sowe for d late wish.hehe.. tapi takpe menten cute.. akk p langkawi tak nnt? jumpe saner tau...mas pegi..

Cik Kiah said...

nnt bufday mas ... mas nak mintak jugak larh..hahaha

.:fyzz:. said...

cik kiah: tuh la 50-50 nak pi or tak...tp kak rose siap suh akak jdi model malam dinner tuh..hehehe.tanak la dh retired dh..hahah...
pepun tq for wish me...mas nak mintak..ckp lekaih..nnti kak fiza gitau kat yang yang mas..suh beli heheh