Sunday, October 09, 2011

PULANG KE PANGKAL JALAN..

Bersama anak2 semula adalah moment yg paling indah dalam hidupku..

tp tuh la kan tajuk tak leh blah...hahaha..Pulang ke Pangkal jalan ....:)..setelah hampir seminggu aku di Penang menghadiri course ..akhirnya i am back ...Rindu sngt kat kak pia...adik takpa mama hankut ke sana..tp sufiya la dok ngan tok kt kg...

Betul la..setelah dh hujung thn nih ..baru aku pi kursus...mula2 nak pi macm2 la kena settle tp bila dh pi..mmg release tension..seriously..sonok la...dpt jmpa kawan2 pastu dpt lupakan seketika keja2 yg banyk di ofis..lupa kan keja2 umah jap..(tui kata ngko along..hehe)

Pepun..melalui kursus Pengurusan & Penulisan Minit Mesyuarat tuh...mmg byk manfaat yg aku dpat...at least dpt improve skill aku amik minit kan...yg handle penceramah dari Dewan Bahasa..so aku kena la berbahasa Melayu ngan betui...:)

Rindu kt blog nih..sempat bukak kt penang..tp sempat nak update....

No comments: