Sunday, April 15, 2012

ALHAMDULILLAH..moga Allah memberi hidayah pd orang itu..

Salam Ceria semua...

Alhamdulillah ..usia kandungan aku dh masuk 31 minggu gitu..kira lagi seminggu dh nak masuk  8 bulan la kan.begitu cepat masa berlalu..aku doakan moga Allah permudahkan segala urusan ..amin

Hari nih keja..tp aku terus pegi klinik pagi nih check up..then masuk pejabat balik..terus wat keja..sesambil tuh check la blog aku kan...tp tetiba rasa geram sngt...kuar satu komen dari ANOYMOUS yang mmg tak dijemput...pergi tak dihalang...aku sebenarnya hairan sgt orang yg PENGECUT spt itu...dan aku tak faham mengapa nak mendoakan yang tak baik bagi orang lain...YA ALLAH YA TUHANKU moga dikau bagi pentunjuk kepada insan sedemikian AMIN...
aku nih ibu mengandung..malah Allah akan makbulkan doa2 ibu mengandung ini insyallah...janganlah pandai nak mengata..tapi tak tahu puncanya....

Malas aku nk stress2..aku dh remove komen dari anoymous tuh..kalau tak faham..tak yah nak bagi komen..aku mmg tak alu2kan...emm sabar ja la...

K lah..nk smbung keja ni...geram gak..tp keja tetap keja kan..ok

salam semua..bye..

15 comments:

~aSHa~ said...

dia ckp apa pijot???
ke dia tersalah

.:fyzz:. said...

asha: tak salah kot zidah..aku rsa orang yg tak waras ..la nih aku dh tak allow dh anoymous..huh...malas la nk ulang zidah..aku dh remove...ala pasai entry bwh nih je pun..A NEW VERSION OF BEAUTY AND THE BEAST..terasa plak owang tuh...takphm tak nk komen..

Marya Yusof said...

As salam Fyzz,

Adalah yg dia xpuas hati tu...sabar je lah ye.. Susah nak puaskan hati semua org, kdg-kala pendapat peribadi kite disalah tafsirkan... betul tak... biarkan jelah Fyzz.... Ibu ngandung xelok pikir byk2...senyum..senyum..senyum k ;)

Puan Kutu said...

emm macam2..sy tak pernah lagi kena bidas dengan anon nie..ala anggap je org macam tu tak cukup kasih syg.nak serbu tak pakai helmet..hehe

LYAfrina said...

biasalah kan.. kdg2 bkn smua org faham dgn apa y nk dismpaikan. huhu...

ohh...fyzz pon kje ye kelmarin..duk pntai timur gop k?? kat ner?

.:fyzz:. said...

MaryaYusof: wsalam marya..cool down baca komen marya nih tau...so far ok la..tuh la malas nk layan orng gitu kan..tui kata marya..kita tak leh puaskan hati semua orang kan...emm..

.:fyzz:. said...

Puan Kutu: hehe..tuh la serbu tak kai helmet gi kan..tak tau hujung pangkal tp nk kutuk orng..takpa la puan kutu..sya abaikan aja orng gitu..huhuu..mlas nk layan

.:fyzz:. said...

Lyafrina: gitu la kisahnya orng yg tak paham bahasa lya...payah kan..
emm dak aih chek orng utaqha..kt Kedah nih..

rose77 said...

abaikan ja fiza...org mengandung jgn pikir yg beruk2...senyum2 selalu....

.:fyzz:. said...

rose77: tq kak rose..lama tak singgah? emm tuh la kan..fiza pun malas nk amik port..buat menyemak pala hotak ja noh..

rose77 said...

singgah bc selalu....hehehehe...

Zefa NorAsmara said...

Siapalah cik anon tu ye? Nak kena babab dia tu buat mama fyzz sedih pulak.. huhu..

.:fyzz:. said...

Zefa Norasmara: tah la akak..dier tak berani letak backlink ke id dia..tp berani letak anon ..emm takpa fyzz dh ok dh..:)

{ e'mie } said...

sabo ajer lah pijot..bukan aper, mungkin dier terasa lah tu..walhal kita x maksud pun nak mengata orang..just beri pandangan kita ajer..tapi tersalah anggap plak..sabo ajer lah yer..ko tu ngandung..tak elok pk bukan2..sabo yer..

.:fyzz:. said...

emie: sahabatku..lama tak dengar citer ko emie..how wow yu..? btw tq atas ingtan hg kt aku..dun wori..lantak la kt orng tuh..tah orng gila mana tah..sakit jiwa la tuh..em aku ok ja...:) so far so good :P