Monday, July 22, 2013

SPAGHETI..MENU BERBUKA



Lunch hour tadi aku ngan tiga orang lagi rakan ofis aku ke MyDin Taman Saga, aloq setaq..aku la yang ajak depa sebenarnya..misi utama adalah mencari bahan2 nak wat spaghetti
Yummeh...sedap kan...asek2 nasi ja..aku sebenarnya dah naik 'bintang'tgk nasi dn lauk2 yg sama tiap hari..boring..hari ni by hook or by crook aku nekad nk wat spaghetti..

owh ya kengkawan blogger yg ada instagram boleh follow fyzz kat id :fyzz81 ok...nnti leh tukar2 ig id..

Ok la..moga menu spaghetti petang nih akan membuka selera aku ...hummm

6 comments:

aizamia3 said...

buat sendiri lagi puas hati dari beli.. ;)

.:fyzz:. said...

aizamia3: kan..semalam saya buat...habis makn..sahur pun spaghetti..hehe

Unknown said...

nanti saya follow kat insta ye..:)

.:fyzz:. said...

Diana: ok Diana..salam kenal dari fyzz..

wahida said...

wow...sedapnya....aku pun dah jemu nasik nok...


nok, tengs berkongsi pasal driver di hatyai tu...sgt2 membantu...abg rejab tu dia ok tak?

.:fyzz:. said...

wahida: mmg pun..aku pun jemu dh ngan nasi..dh la badan sasa..makan nasi hahaha..

yer welcome ...abang rejab syabaan tuh ok ...abang bri lagi OK...dicadangkan abang bri..