Thursday, September 19, 2013

BLACKMORES VITAMIN C

Saya recommend sebagai wanita terutama dh agak meningkat usia... ops....tapi tuh la cam aku nih dh masuk early 30 dn anak tiga nih mmg perlukan supplement untuk bagi stamina..untuk kulit and so so on kan..

Then, aku jumpa doctor yg panel klinik aku pun cadangkan aku amik vitamin c yang 1000mg..so just nk share..aku amalkan vitamin c dari blackmores..mmg bagus la untuk kulit..tambah2 cam aku yg mmg dok hadap pc dan dok lam ekon gini kan..mmg la perlukan supplement cenggini..

aku dok cadang2 jugak nk makan Evening palm oil (EPO) gak..bagus untuk mengurangkan paras kolestrol and untuk kulit...

Kadang2 kita sebagai orang perempuan bukan nak cantik luaran tp dalaman tui tak...utk kepuasan diri dan dn of course buat somi kita...tuh semua atas diri kita sendiri...letak ke tepi alasan tak ada masa itu semua...Allah swt berikan masa 24 jam pada kita..so gunakan sebaik mungkin..solat 5 waktu, bersantai bersama anak2..keluarga...membaca buku..buat kerja di ofis..di umah...bebel lak mak jemah nih ...:)))

sharing is caring..harap dpt membantu ....

3 comments:

Puan Kutu said...

sy bila nak makan ntah,dok rasa diri muda belia lagi ni yg payah.haha..

.:fyzz:. said...

PuanKutu: haish.kena start makan dh..kalau la tak rasa apa2 nnti dh masuk 40 an..50 an..baru la berasa ..kan kan..:)

Iamwhoiam said...

Good sharing, Blackmores Collagen 10,000mg which is enhanced with Grape Seed Extract and Vitamin E for complete skin rejuvenation in just six to 12 weeks. If your collagen breakdown in your skin is much faster and at a higher rate than what your body is manufacturing and the amount you are taking via collagen drinks/ supplements, you may need a longer time to see the benefits of collagen. For detail visit:
http://kidbuxblog.com/blackmores-introduces-collagen-10000mg-to-fight-the-effects-of-stress-and-maturing-hormones/