Tuesday, February 17, 2009

Breakfast ngan Kak ani...

Nih la kak ani..sapa kak ani...mak sedara aku...jiran aku..penjual cendoi pulut..ya ...ya ..semuanya bukan..kak ani adalah Puan Noraini Othman, my Timbalan Pengarah MARA Negeri Kedah nih la...alkisahnya kak ani nih mmg baik sangat..setailo mailo..baju dier aku rasa ada ratus2 pasang kot..huh beh tui...eben dol dier TP tapi dier sesangat la frendly..aku selalu gak turun brunch(tui dah kali nih..ejaan aku kan..hehe) mmg kalau makan ngan kak ani kompem la dier belanja..mmg best la..sapa tak best makan pree...tapi tak selalu la dpt join kak ani sebb cian lak kawan2 aku selalu turun makan sekali....emm cam hari nih...pas jumpa kak ani diskas hal meting kat langkawi minggu depan..dier ajak aku makan..so pe lagi pi la dh orang ajak..memula tuh tanak la..tapi dh kak ani ajak..cian lak kat kak ani....sonok borak ngan kak ani..sebb dier nih style lawak jenaka gak..pepun aku mmg tabik spring la kat kak ani sebb kak ani nih jenis tak eksyen+riak+takbur..tapi kak ani mmg low profile..itunya kisah kak ani...

kak ani, Pangkor 2008

4 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

ni kak ani opis nora jugak ker...hahah...

*Miss Geli^ said...

aik..kat opis aku ada nama kak ani ke? mak aku ngan mertua aku nama ani ada lah...

.:fyzz:. said...

ntahnya nogha..ko tanya izan..dier yg kata kt upis mu ada nama kak ani gak...ooowh mak ngan mak mentua ko nama sama yer.

.:Iz-aNn (",):. said...

alahaii...typing error ar...kak ani tu mok nora la weii...