Sunday, April 25, 2010

Al Fatihah...

Salam ceria di pagi Ahad ini...marilah kita semua umat Islam membaca kan Surah Al Fatihah utk dihadiahkan kepada junjugan besar kita Nabi Muhammad saw..dan para anbiya..tak dilupakan jua kepada kaum muslimin dn muslimat yg telah meninggal dunia.

AlFatihah jua ku ingin panjangkan kepada arwah wan, Osman bin Ibrahim, Tok Jah (sebelah ayah), tok Hj Sin (wan sebelah ayah, pak tam kop (adik ayah), pak lang Ni (abang ayah) dn saudara mara terdekat..moga roh mereka di tempatkan di kalangan orang yg beriman..AMIN

lama gak kan tak hapdet blog...bukan apa..kekangan masa (hatrik 2 minggu aku berkursus kt Penang) ada gap pun dua tiga hari..fuhh sungguh meletihkan minda dan anggota badan ku..

Minggu nih banyak penuh rencana yang telah dirancangkan dn telah dilaksanakan..yang telah selesai aku bersyukur kepada Allah swt..dn yang menanti aku harap ianya berjalan dengan sempurna.

Salam ceria..bye..

fyzz 4eva

2 comments:

~aSHa~ said...

alfatihah...

aku pun 2-3 hari tak update...

.:fyzz:. said...

asha: eh yer ke..aku tdi dok terjah blog ko..then sempat la mengomeng2 semua..tak pasan lak tarikh blog ko ..:P