Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan Kepada semua Rakan2

Salam penuh takzim

Di kesempatan ini, aku ingin ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yg bakal tiba pada esok hari.  Moga Ramadhan kali ini memberikan seribu cahaya keimanan kepada kita semua.

Pada kengkawan, mohon ampun dn maaf dipinta andai ada terkasar bahasa, tersilap kata sepanjang perkenalan di arena blog ini.  Kpd rakan DSS 1999 UiTM Jengka Pahang terutamannya, moga persahabatan kita semua akan tetap utuh dn lebih erat sempena kedatangan Ramadhan ini.

Harapan aku...walaupun  sedang mengandung..aku dpt melaksanakan ibadah puasa dengan sebaiknya..Insyallah..

P/S:  Esok Kedah cuti...sempena Awal Ramadhan...

8 comments:

Zaidah said...

untuk fiza jugak...selamat berpose

♥cikmOt♥ said...

selamat berpuasa pijot
hang pose penuh la ek tahun ni...heheh

.:fyzz:. said...

Zaidah: selamat berpose gak..akak pun pose pnuh la kan thn nih..

Izan: insyallah..thn nih aku posa penuh..heheh..:P

rose77 said...

selamat berpuasa dari k.ros dan sufiya balqis....

* Tahun ni cuti sambut puasa spi hari ahad (5 hari lepak dkt rumah)....nikmat ja rasa...tahun yg lepas2 mmg tak adanya cuti sambut puasa....

Hanim said...

selamat berpuasa fiza...

.:fyzz:. said...

Kak Rose & Kak ANim: SElamat menyambut Ramadhan Al MUbarak dari Fiza sekeluarga jua..

..nOj.. said...

slamat menyambut pose gak pjot. semoga kuat menjalani ibadah ini.

.:fyzz:. said...

Noj: ko pun sama la.moga ko kuat gak harungi Ramadhan nih..kan kan...pisss..izan yg gitau aku...:)