Monday, October 04, 2010

AKU PUN CEMERLANG JUGAK...

Alhamdulillah..cam poyo ja kan merujuk pada tajuk di atas...hahhaah..

Good news..kengkawan semua..result UUM untuk Semester 3 dh kuar..masih hot n spicy cam pisang yang baru goreng..

Alkisahnya aku kt surau tadi..dok landing baik punya..then kawan se Universiti ku call kata..result dh kuar..aku memula tuh nak amarah gak sbb ganggu sang puteri tengah beradu kan..tp ..tetiba rasa tak jadi marah..then..tanpa membuang masa aku meluru kuar dari surau...dn check out my result...

Ya ALLAH ya Tuhan ku..syukur sangt..result aku adalah 3.19 ..pointer......much more better than last semester ..syukur sesangat..satu dapat A and the rest dpat B+...alhamdulillah..

Sebenarnya rasa tak confident sem lepas..sbb aku alah dn baru memasuki fasa mengandung kan..tp berkat doa dari suami, mak ayah, family and of course..you ols my beloved frends.aku berjaya dpt result cam nih..yer la ..tak la secemerlang orang len..tp aku bangga...atas usaha aku ini..

tak lama lagi..(kurang lagi 2 minggu..masuk Sem.4 lak..alahai nak beranak dh nih..)

14 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

aku pun bangga ngan hang...
tak lama hang dah dapat ijazah...
aku bangga dan jeles sangat ni...tahniah jot...

~aSHa~ said...

kalo ko sekelas dgn kami mcm dulu, mesti ko tak cemerlang mcm ni kan..ehehehehe

tahniah pijot...

.:fyzz:. said...

izan: hrp sngt dpt genggam segulung ijajah..di samping anak2..tak sabaq nak kai mortarboat(tui ka aku eja nih.)ngan jubah konvo..makasih izan.teruskan doa kejayaan sahabtmu ini..

.:fyzz:. said...

asha: hahhhah..lawak nya statement hang jidah..ntah la dulu byk main kot..mmg teruk result masa diploma dulu..tp mujuq la rejeki keja cept..

tq my dear pren..keep pray for me...:)

..nOj.. said...

fuyooo caya la pjot. tahniah tahniah

umilia said...

cayala..i know u can do it..cewah..trus nak speaking ngn ko..apepun keep up the good work k..

Cik Kiah said...

akk, tahniah taw... ebat ibu mengandung nih! =)

.:fyzz:. said...

noj: fuyooo ..ala tak la dpt anugerah dekan pun..ish kalau la aku dpt dekan nojah..pepun tq..:P

.:fyzz:. said...

umilia: tq for ur support..cee speaking gak..yer la ingt lg masa uitm dulu..result ko mmg kaw2 la..cayalah..bg motivasi kt aku taw..

.:fyzz:. said...

cik kiah: tq dik mas..baby lam perut pun doakan utk mama..:)

LIP (^_^) said...

tahniah ye...keep up the good works!!

.:fyzz:. said...

LIP: tq ..tq so much..insyallah i will

::Mamalyna:: said...

tahniah pijot...cayalah!!!!

.:fyzz:. said...

Mamalyna: heheh..tq wey..