Thursday, October 14, 2010

SELAMAT HARI LAHIR PUTERIKU YG KE 5 THN..

WAJAH-WAJAH SUFIYA ADRIYANA..DARI USIA 1 HINGGA SEKARANG...

Selamat Harijadi buat puteri kesayangan mama n babah..SUFIYA ADRIYANA BT SHUHAIFUL ANUAR.yang ke 5 Thn..

Aku sayang sangat kt buah hati, pengarang jantung aku nih..sufiya la peneman mama di kala kesunyian, kegembiraan...

Doa aku sebagai seorang ibu setiap kali mengadapNya..moga Sufiya akan menjadi anak yang solehah,mendengar kata..bijak sempurna..

Kasih sayang mama pada sufiya akan kekal abadi selamanya...

SELAMAT HARI JADI SAYANGKU..

*Hari nih 14hb Okt bersamaan harijadi sufiya..kebetulan lak aku ada pendaftaran kt UUM...esok n lusa  lak ada kelas kt UUM..makanya kemarin aku beli ja makanana2 ringan dn sebiji Kek  Spongebox kat sufiya..hari nih ..sufiya celebrate dengan kengkawan n cikgu kt sekolah ja la.nk buat cammana..keadaan tak mengizinkan...ingt malam nih dh plan dgn babah..nak bawk sufiya celebrate kt luar..

10 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

hepi besday kak pia...
moga jadi kakak dan anak yang soleh ye...
nanti rajin2 tolong mama jaga adik tau...

..nOj.. said...

heheh pjot pjot. ko ni tak habis2 menceriakan aku tau. aku tergelak gila2 tgk gambar kak pia yg atas skali belah kanan tu. hehe.

kak pia, hepi besday. semoga menjadi anak solehah ye. nanti tolong mama jaga adik tau

.:fyzz:. said...

izan: wey nojah kopi paste ayat ko la...."nnti tolong mama jaga adik tau" heheh..makasih la atas ucpn dari ibu izan buat kakak sufiya..insyallah pia tak abaikan tjwb sbg seorang kakek nnti..:)

.:fyzz:. said...

noj: ko tiru ayat izan yg kt bawah tuh yer..hehe..
wey ala foto nih dulu pun ko dh gelak kan dh..aku kan penah tepek dh kan..heheh..rmbut pelsu yg menawan kan..
alkisahnya nak boh la foto kek la..foto2 len.tp tenet giler skit nih..
by the way..tq wish kat sufiya...:P

*Miss Geli^ said...

happy besday kak pia..

lawa kan mama potosopkan gambar kak pia?

~aSHa~ said...

hepi besday laling...tak lagi jadi kakak dah....semoga sihat2 selalu tau..sori aunty kelupaan nak wish...kamis balik awal...

.:fyzz:. said...

missgeli: tq aunty geli..
mmg lawa hasil potosop mama kan kan..hehe

.:fyzz:. said...

asha: tq aunty asha..walaupn lambt wish...tp takpa..asal jgn terlupa..cewah..tuh la tak lama jadi kakak dh kak pia..:)

Cik Kiah said...

kak, maser dier kecik2...muke die sepesen ngan muke hubyakk kan... jelas..hihi

.:fyzz:. said...

Cik kiah: ha ah..semua kata gitu..huhuu..skang pun mmg ikut muka babah dia..anak pompuan la katakan..selalu ikut muka ayah..:)