Monday, July 11, 2011

PEKERJA SAMBILAN AKAN DIBERHENTIKAN...iya ka?

Last week aku attend satu meeting.. meting jabatan aku ja la..then tgh rancak2 meting..ada salah seorang pegawai kt ofis aku nih kata...staff sambilan akan dihentikan..dh kuar dh pekeliling JPA...

aku pun tak pasan lagi pekeliling. tuh..

kalau tui la kan cian la..sbb ramai gak pembantu tadbir sambilan di pejabat aku nih...

andai betul sekalipun..harap2 diorang dpt back up cari keja len kan...

Syukur alhamdulillah sbb dh berstatus tetap...dn pilih skim pencen...owh ya masuk thn nih dh 8 tahun aku berkhidmat dengan MARA...

4 comments:

NuR IzZaTi said...

dengar cita pon cam 2 akak.. sdih sy tau =( tpksa cari kja len ni :'(

iduraz said...

JPA ada kuar pekeliling ker?tak pasti plk

.:fyzz:. said...

nur izzati: :( iyer ke..sabaq ja la ati..pelan2 cari keja len...tp takpa kompem kan balik...

.:fyzz:. said...

iduraz: tah saya pun tk pasan..tp bos sya yg gitau..