Monday, July 11, 2011

SUATU MASA DAHULU...

Me n Nuar -2000( Di KFC masa besday aku yg ke 19 Thn)
Nuar ...melawat aku masa di Kolej Siti Khadijah, UiTM Pahang (2000)

Kenangan sangt bila aku balik foto2 nih..sbenarnya foto2 nih semuanya lam hp husband aku..tah bila masa dia simpan..tp yg pasti aku tak la scan pun foto2 nih..Maklumlah kalau dulu2 kan semua kamera pakai kodak..mana la ada digital2 nih kan..


Aku tak tau cam na nak mulakan..tp yg pasti aku sayangkan suami aku..lelaki yg aku kenali sejak dulu (1999-masa dok sibuk wat medical check up kt sepital..time tuh dia masuk UTM aku masuk Uitm)..masa tuh la aku kenal dia..dgn email pertama yg aku hantar ..empo_anot@hotmail.com...


Semua surat2 cinta..kad2 hari raya..hari jadi dari nuar tetap ku simpan hingga kini..sangt nostalgik..dn menjadi memori antara aku dn dia...seronok berkawan dgn dia sbb ...nuar sngt memahami aku..sabar dgn perangai aku..sedia menerima aku seadanya..


2004 aku disatukan dengan dia..terima kasih sbb sudi menjadi suami dan ayah pada anak2 kita...insyallah tahun nih genap 7 thn perkahwinan kami..syukur Allah kurniakan kami sepasang cahayamata yg tak ternilai harganya..

Terima kasih kerana sentiasa membantu aku....kalau aku masak.dia akan siang ikan,memotong bawang..(sgt best kalau nuar masak maggie...:) ..kalau aku menyapu sampah dia akan mopkan lantai..kalau aku sakit, dia akan berjaga sepanjg malam...kalau aku demam..dia akan buatkan sup dn masakkan nasi buat aku...kalau aku penat dia akan urut  aku...nuar tak kisah ..kalau aku kata..’kali nih shift abang cuci pinggan mangkuk’dn byk benda lagi yg nuar bantu aku.. ...terima kasih atas segalanya...



Aku tau kadang2 aku marah2..tp nuar sabar...aku berjanji aku akan cuba menjadi isteri yg terbaik..sbb aku sayang kan dia...aku tau nuar pun sayang kan aku...kerana fyzz n nuar will be together ...dunia n akhirat..AMIN..

10 comments:

cikmOt said...

hampa berdua gak yang panjang jodoh...moga terus berkekalan hingga ke ujung nyawa...amin...

.:fyzz:. said...

cikmot: amin...walaupun tiap kali raya aku nk raya kt umh aku..nuar ttp terima...lupa nk mention...:)..

~aSHa~ said...

selamat berulangtahun yg ke7...sama la kita...

semoga bahagia dan kekal hingga ke syurga tingkat 7....jadila ketua bidadari utk suami sendiri bila di sana ye...amin

.:fyzz:. said...

asha: iyer ke..ha ah la kan..thn ke 7..tp aniberseri tak smpai lg..:P
insyallah..amin..moga2 aku jdi bidadari suamiku selamanya..dunia akhirat..

iduraz said...

happy anniversary...semoga berbahagia hingga ke syurga...amin!

.:fyzz:. said...

iduraz: tq..tq..tp anibeseri belum g...hehhe..nih just memory bsama huby...tetiba teringt:)

..nOj.. said...

pjot gambar atas skali tu cam nuar korek idung ko je. hehehe.

tahniah pjot. tak sangka dah 7 taun ko kawen. sedar tak sedar. terasa seperti baru semalam mkn nasik goreng pakcik pertama. hehe

.:fyzz:. said...

noj: heheheheh..mana der..nuar suapkan buah ceri la..:P

yer la kan..dh 7 thn..tui2..aku pun cam gitew gak..nsi grg pkcik pertama lam ingatan..heheh

{ e'mie } said...

alhamdulillah..semoga ko kekal sepanjang hayat..aminnn

.:fyzz:. said...

emie: syukur..tq emie...insyallah