Thursday, September 15, 2011

BAD MOOD

Serius hari nih tersangat la bad mood..ntah la..kadang2 rasa lonely, rasa sepi, rasa nak marah orng..rasa menyampah..dan pelbagai lagi perkara negatif yang blended dlm fikiran aku....kadng2 aku tak mengerti why people so busy body ngan hal kita...sedangkan kita tak pernah ambik tahu hal diorang...so frustated when this happend to me...

Aku cukup tak suka orang yg suka ambil tau dn suka mengatur cara hidup kita..contohnya hal anak2, hal kewangan...bagi aku if my hubby atau family (mak ayah) aku leh accept la..tp orng yg tak sepatutnya...come on la..

Just forget it about that..yg penting..hari nih half day...lik kui 3.30 ptg..esok, lusa tulat (3 hari cuti) tak dak apa plan yg menarik sbb my  hubby yg terchinta kena attend course kt Sg Petani, pastu..hari Sabtu nih ada Jamuan raya peringkt Taman perumahan aku tuh..(sob2 so sad..my hubby takdak..maybe pi ngan anak2 n Mila my sis ja la)...

Dh la...dh la..jgn bermuram duka...hanya aku mampu memujuk hati ku ini...kesian kt anak2 kang aku bad mood ..terkena tempias kt diorang...tmbh2 Safiiy Ammar yg tecik lagi..

Ok ...Selamat bercuti...c yeah...

notakakian: bertambah2 tak dak mood bila nak upload foto tak leh..heran aku dibuatnya..dh 2 hari nih...

2 comments:

umilia said...

sabo la wei..adatla manusia mmg suke sibuk2 hal orglain..tak taula nape..sabo ek..

.:fyzz:. said...

umilia: that's a fact..gitu la adatnya kan..insyallah aku akan baykkan2 kan bersabaq..huhuhu..