Wednesday, September 14, 2011

UPSR 5A....

Good Luck untuk anak saudara aku, NUR SYAFIQAH BINTI SAIPUL..yg menghadapi Exam UPSR start ..kemarin 13 Sept 2011...


Moga pikah dpt 5 A..and buat ibu dn ngah dn semua ahli keluarga bangga dengan pikah..(trial test UPSR ritu pikah dpt 5A dh..maklumlah anak cikgu kata..ala pikah nih anak sulung kak aku...dia mmg bijak..bangga tau..khatam Quran dh 3 kali...ngah sngt bangga..(ngah tu aku la..mak ngah dier..)

back to 1993( ketika aku dajah 6..), 18 thn yg lalu..pergh lama dh tuh..masa rambut panjang hingga ke pinggang...bertocang dua dn beriben hijau merah...
Aku masih ingt lagi memori...aku dpt 2A 1B 1C...A of course la BM..then B ..BI ..C lak heheheh..Maths lak..syukur dpt offer ke Sek Men Dato Syed Omar..tp aku pegi kejap je..pastu tukar lik ke sekolah kt kg..kerna dpt aliran Arab/agama daaa...tuh la kisahnya

Kowang lak cam ner..UPSR tahun bila? dpt baper A..msti teror kan...

No comments: