Tuesday, November 15, 2011

KISAH DI HARI SELASA..

 Kisah Pertama: saya sangt gumbira kerna anak saya Safiiy Ammar yg telah berusia 1 tahun dh boleh jalan laju2..tahniah pada anak mama...jalan laju2...hingga tak sempat break..heheh..
Kisah Kedua: sebelum nih..dinding rumah kt hall umah saya..kt bahagian ini kosong ja..tpi kini saya telah hiaskan dengan foto2 ...Ok la kan..tak la ruang tuh nmpak kosong....saya letakkan foto graduasi pia..foto kawin dn foto masa saya konvo dulu2..

Kisah ketiga..: Tengahari tdi saya makan mee tomyam...totally speaking sedap betui...tomyam dan aku mmg tak dpt dipisahkan..jika dipisahkan ibarat irama yang tiada lagu..cewah...

Kisah Ke empat: Hari nih rasa malas sngt..rasa sakit kepala..sbb cuaca terlalu panas kt luar tadi kot..then rasa nak tidoq ja..boleh tak?

Kisah Ke Lima:  bye bye..c yeah at next n3...:)

13 comments:

fiza said...

Wah...safiiy ammar dag bley jalan, cepat yer fyzz. ANak saya yg nak masuk 14 bulan tu masih bertatih lagi...adalah dalam 5-6 langkah. TApi tak per, perkembangan budak lain² kan, tak nak fikir sangat, esok² jalan gak ☺☺

umilia said...

kat sini ujan lbt..sdpnye..nak tdo je rs..hehehehe..

..nOj.. said...

yg pasal tomyam tu aku betul2 caye. hehehe. sedapnye wei. terliur lak aku ni. aku ni almaklumla. seme mende terliur. hihih.

dah jalan ek safiy. dik fareez aku baru berdiri je wei

suami tersayang said...

pandai tebuk lubang gantung frame nohh .. pakai alat apa tebuk...

.:fyzz:. said...

fiza: iya ka..ok la fiza..dh menapak 4-5 tapak tuh..kira bagus la..safiiy ammar pun jalan tak la laju sngt..tp kdg2 bila naik xcited tuh..jalan laju2 smpai terbabas la heheh...

.:fyzz:. said...

umilia: sgt best kalau hujn leh tido..kan kan..:P

.:fyzz:. said...

Noj: tomyam adalah makanan peberet ku dh tak dpt disangkal lg..btw..dik fareez dh leh skit2 nk tak tih kot..next month besday yg ke 1 kan...:P

.:fyzz:. said...

suami tersayang: aik sejk bila suamiku yg tersayang nih ada...ya terima kasih buat suami yg tersayang yg tungkuih lumuih tebuk lubang guna drill...jasamu dikenang wahai suamiku tersayang..:)

LIP (^_^) said...

Good job safiiy ammar!!

.:fyzz:. said...

LIP: yeah..thanks..

p/s: lip..saya tak leh masuk la blog lip..huhuhu..

suami tersayang said...

ur welcome

~aSHa~ said...

aku pun baru bercita2 nak dinding kat hall ni ada frame gambo famili2

.:fyzz:. said...

asha: bagus cita2 ko tuh zidah..tp biar baby no 3 besaq skit..wat kt studio foto family..lagi cantek...