Sunday, June 09, 2013

Cuti Sekolah...berakhir sudah..

Kesian kat kak pia...aku sedar cuti sekolah kali nih aku tak berkesempatan nk bawa anak2 jenjalan.  Mmg byk sebab..antaranya..kenduri kendara, program2 di pejabat, dan paling aku risaukan hal2 adik2 dia yg masih kecik dan belum paham erti jenjalan...
Dah beberapa kali kami jenjalan untuk tahun nih ..contoh ke Port Dickson, Penang, Perak, KL..tapi bagai di kata..orang kata la kan..bila holiday nih boleh hilangkan stress..tp len la ngan aku sefamily..mana taknya..bwak baby jenjalan..ngan abng yg baru 2 tahun...lari sana..menangis..keriau..wat drama swasta...bagi 'hadiah' eskrem cornet (ta**)..dan lain2 lagi yg membuatkan aku dan suami aku vikin obestos la kan..
So hal2 demikianlah yg membuatkan school break kali nih just jenjalan and outing kot dekat2 nih ja....tapi kesian gak kat kak pia...mama janji mama bawak pia outing (main boling atau indoor games..boleh la kan nak...

Hari nih dh mula sekolah,,,msti kengkawan pia tanya jenjalan mana..huhu..cian kt dia...bila adik2 dh besar skit nnti..lagi best kita jalan2 kan kak pia..sabaq naaa...

apapun, aku cuba berikan yg terbaik buat anak2..tanpa mereka siapalah aku..cewah..I love them very much...!!!
sufiya yg kadang2 buat mama naik 'hot'kdg2 bagi mama cair ngan telatah dia

Hobi dia...tengok tv...malam2 tah cita drama melayu apa la yg dia layan...kartun tuh biasalah kan budak2..citer korea lagi..hehe..pia ...pia..

Anak gadis 8 tahun yg suka melaram

 
selalu tlong mama buat keja rumah..tq kak pia..cik adalah anak yg terbaik antara yg terbaik...I love u so much

6 comments:

izan mama mia said...

hai...lama dh xmai tang cni,..besaq dah anak dara hang ...ehe...

Nor Salmi said...

Tunggu adik-adik dah besar sikit bolehlah kak pia jalan-jalan. Kalau terangkan pada kak pia, tentu dia faham..

.:fyzz:. said...

izan mama mia: ho la izan..dh dajah 2...pandai make up..pndai nk ikut mama dh..hehe

.:fyzz:. said...

Nor Salmi: kan kak salmi...fiza pun explain gitu la..kadng2 pia pham..kadng2 dia nk merajuk pun ada..:)

Puan Kutu said...

rajin kak pia tolong mama..tkpe hujung taun nti boleh jalan2 lg

.:fyzz:. said...

Puan Kutu: tuh la makasih sgt la kat kak pia yg selalu tlg mama..insyallah hujung tahun nih jalan2 kan..adik2 pun dh besar.