Sunday, July 28, 2013

EIFFEL TOWER..AKU DATANG...

 
 
Assalamualaikum..salam 19 Ramadhan..kurang lagi 11 hari kita akan menyambut Syawal kan...syahdu saja..sbb aku suka sngt Ramadhan.bulan yg penuh rahmat
 
 
tgk tajuk di atas..tak boleh blah kan..hahaha..ya tak salah kalau ada impian kan..sejak aku berumur belasan tahun lagi.aku mmg bercita2 nak ke Paris...and part yg aku  nk melawat of course la Eiffel Tower di tengah ibu kota cinta ni...dulu masa cintan cintun ngan bf yg merangkap hubs aku skrang nih..aku selalu gitau dia ..kami akan dtg sini one day...
 
tp tuh la hari demi hari..bulan demi bulan..tahun demi tahun.tak sampai gak...huhuhu..byk factor nya..first...kos ke Paris sngtlah tinggi..mana la nk mampu kan..huhu..klau verangan lam mimpi leh la kot..hahah...tp insha allah one day..nk gak pi sana...bwk anak2 holiday kan...
 
emmm...k la...stop dulu pasai verangan tak sudah nih....skrang aku nk habaq mai..kurang lagi dua minggu lebih gitu aku akn final exam di UUM..wish me luck friends....takut gak..ritu rasa stress sgt ngan asgment yg dasyat byknya..nih exam lak..ada gak la subjek kira2 nih..aku dh la..''rabun'skit bab kira2 nih..nk kata buta..teruk sngt kan..hehe..pepun..kena byk wat study tui dak...
 
ok till now daaa...
 

4 comments:

~aSHa~ said...

aku pun nak ke paris...hanimun...tapi tak tau bila...ekekekee

.:fyzz:. said...

asha: jom kita wat trip jom..hahaha..sonok kan..what a lovely place

Ibu Yusuf Maryam said...

Saya pun ada tmpt impian yg terpergi2 lg. Semoga sampai jua.. :-)

.:fyzz:. said...

zefa NorAsmara: iya ka..kat mana tuh..share la..:)))