Monday, September 09, 2013

BOSAN DENGAN FB??

Assalamualaikum semua kabare??

Hujan la...tp renyai2...tadi lunch hour keluar ngan kak Is..Pegawai tadbir kt ofis aku..tq kak is belanja I makan..hehe..kt Nasi Padang..well Alhamdulillah kenyam mak temah..

actually aku baru ja bukak fb jap..tgk jap ja..skang nih mmg jarang bebeno bukak fb..gi pun kt rumah limited ngan hal anak2 kan..so kt ofis lak..mmg line kena block kecoli time break.td bukak la jap..tp tuh ar.....rasa bosan la..bosan ngan status yg kadang2 tak haper2..rasa cam so weird..kadng2 nak menempelak somebody tp di letakkan di status...for what..cam nk tunjuk diri bagus2 pun ada ..donia ..donia..

tapi bagi blogger cam aku..paling selesa mencoretkan di arena blog..nmpak skit skill menulis yg cam penulis novel tak bertauliah nih..heheh..gelak kecil..tp tuh ar..manusia nih berbeza2 perangai dn peel kan..so lantak kat depa la ..ada aku kesah...tak kesah pun ..yang penting kita bahagia tak gitu...

Fb nih kdng2 meralitkan kita ja..sama la cam instagram...twitter dn seangkatan dengannya..kadng2 benda cam tuh la buat kita alpa ngan hal anak2 ..family..aku akui kadang2 aku pun terbabas..huhuhu...ok tak salah nk ber fb..blog bagai..tp ingt jangan abaikan family, anak2 dn hal keja..priority is priority kan...

what ever terjadipun..I love my blog..leh gitu..pejam celik pejam celik dh 5 tahun jadi blogger yang kurang tegar ..:))))

6 comments:

diana said...

wah..lama tu 5 tahun..
akak baru 3 tahun lebih..

Puan Kutu said...

lama juga fyzz berblog,kadang tenggelam kadang timbul ye.hehe..

betul tu laman sosial ni klu salah guna boleh memudaratkan..

.:fyzz:. said...

Diana: sejak hujung 2008 akak...:))

.:fyzz:. said...

Puan Kutu: ya puan kutu..tenggelam timbui..ikut mood.bukan mengejar duti nuffnang ke haper..ttp sekadar suka2 ja..dn memberi kepuasan diri...:)

PUANSTOBERI said...

akak setuju status yg menempelak orang tu.. kadang terasa..eh, dia ni kata aku ke.. hahahaa.. kadang org byk sgt tulis camtu, akak hide from news feed. abis citer. org duk bising pasal politik pun akak hide. Ye lah. kang unfriend, tak sedap plak esp kalo sedara mara ke apa.
Tapi akak giler Instagram kot. Addict dah.. hohoho...

.:fyzz:. said...

PUANSTOBERI: ooo good idea..nnti saya nk hide ja la kalau nmpak status yg tah hapa2 tuh..mmg kan..rasa eh..minah or mamat nih perli2 sapa plak nih..huh.........yer sama la fyzz pun giler gak ngan IG..hehe