Thursday, September 26, 2013

JOM KE SPA..



Assalamualaikum

Dah pun khamis kan...cepat nau masa berlalu..its means esok cuti la .rest day for me yg dok belah utara nih..rest tak rest..keja kat umah melambak dan selambak menanti..takpa ada kak pia n babah yg setia bergotong royong bersama mama..


Need some break and peaceful............rasanya nk ke spa...last pi bulan 5 ritu..wat treatment muka and urutan badan...humai dh 4 bulan dh nih.....kita ni keja penat2 ..bagi aku kena la reward diri kita..sebagai orang pompuan kan...tui tak..ada yg jadi suri rumah..ada yg keja private and so so on..tak kisahlah keja motong getah sekali pun..kena reward gak diri sendiri yg penat keja..hat dok kampong cara kampong..munkin pi cari tok bidan mengurut ke...betui tak..

Aku mmg suka sangt manjakan diri aku nih.sekali sekala ke saloon urut2 kepala...............ke spa...baru2 nih aku ke meditasi spa..nama spa tuh...Amber Kesturi..yg urut tuh lak nama akak nelofa ko...dier cam mixed Arabian skit la..mmg sedap sngt urutan dia.........

Penat woo keja..kadng2 bukan penat kt ofis saja..penat ngan hal anak2 yang rutin yang tak berubah..tp tuh la kan..anak2 harta yang ternilai bagi kita yang perlu dijaga dn kita lindungi..kadng2 aku nih kuat gak bebel...yer la anak2 kan suka sepah2 la ..bising..gurau2 yg ter hover gitu...so mmg naik hangin dn stress gak lak...so bila ke spa  nih leh la relaxkan minda luar n dalaman...

Ingat..cantik bukan sekadar luaran tapi emosi juga perlu dijaga..moh kita ke sepak..eh spa..hehhe:)

10 comments:

izan mama mia said...

aii..g spa kew...wah sedapnya bl dimanja gituu

.:fyzz:. said...

izan mama mia: ya akak..kena la manja2 kan diri..heheh

Puan Kutu said...

wah mmg seronok reward diri,apatah lagi kena urut2 macam ni...entah bila nak pegi,spa kt rumah boleh kot,soh en suami massage.kehkeh

Puan Kutu said...

wah mmg seronok reward diri,apatah lagi kena urut2 macam ni...entah bila nak pegi,spa kt rumah boleh kot,soh en suami massage.kehkeh

diana said...

lepas ke spa kita shopping pulak..heheh

LYAfrina said...

Btl tu.. Cuti keje pjbt.. Sambg keje d hujung weken kat rmh kan.. Lya x pnh ke spa k ape.. Biasa buat sdri j.. Tp pnh la berurut dgn bidan . Tp lya xleh tahan.. Sakit n geli. Hehe

.:fyzz:. said...

puankutu:bole..bole...massage dr en somi pun xpa..heee

.:fyzz:. said...

diana:shopping adalah wajibbb...:)))

.:fyzz:. said...

lyafrina:pi la lya..wat yg relaxing...segar bugar bdn

.:fyzz:. said...

puankutu:bole..bole...massage dr en somi pun xpa..heee