Monday, September 30, 2013

KOPI @KOPIKO



Assalamualaikum ............

KOPIKO L.A Coffee.....mmg sedap...sebagai peminat kopi tegar mmg la disuggestkan kepada penggemar yang sealiran dengan aku..:))

kopi nih aku tinggalkan kt ofis...sebb senang kan..nk minum just tuang lam mug and dh pun siap..cicah ngan biskut hup seng ..tatkala perut tengah berkeroncong tatkala jam 3.00 petang onward mmg la ohsomeeee..hehe...
 Kopi nih mmg sedap..aroma dia kalau bau mmg terangkat..satu ofis beb..:) dan harga pun berpatutan..ada 24 sachet lebih kurang RM11.90 ja..murahkan...

ooo...speechless la hari nih..cam no idea lak nk mengarang..pepun...love this coffee..kira pengaruh iklan kt tv mmg kuat la..aku pun nk try hingga terbeli..hehe..

ok daa..no words..

Nota: kawan2 mari kita sedekahkan Al Fatihah buat ibu bapa kita sama ada yang hidup atau meninggal dunia..al Fatihah...

12 comments:

izan mama mia said...

mia plg sula iklan ni sbb rambut aishah sinclair tu sama cam dia...hhahaha

.:fyzz:. said...

izan mama mia: iya ka ..aloo2 so so sweet kan akak..:)

diana said...

minum kopi ni jugak ye..umah saya pun simpan kopi ni tapi saya tak minum pun..minum mesti tak boleh tidur nyenyK..suami je yang minum..tu pun jarang2..

Puteri Fiza said...

Minum kopi nie pun sbnrnye elok jugak :) done follow akak. Klu sudi akak follow back. Tq

.:fyzz:. said...

Diana: ha ah..minum..tp fyzz lebih suka nescafe..no 1..:)) yg pelik fyzz nih even minum kopi msti tido nyenyak..tp husbnd je tak leh..:))

.:fyzz:. said...

Puteri Fiza: ok puteri fiza..tui2..apa aja ada pro and cons kan..:)

wahida said...

oh ko dah try ye...selalu tgk iklan dia je...hehe...

.:fyzz:. said...

wahida: yer nok..aku dh try..mmg mabeles..:)

BUNDA a.k.a KN said...

bunda tak berkesempatan lagi nak beli...hari tu ada tawaran kat carefoure..

.:fyzz:. said...

BUNDA: akak kena try..not too bad...

Puan Kutu said...

adakah kopi ni rasanya macam gula2 kopiko tu?hehe

.:fyzz:. said...

PuanKutu: hahaha..tidak sama sekali:)