Tuesday, October 01, 2013

HELLO NEW ZEALAND...

Assalamualaikum semua..kabare? waras..huish cakap jawa lak kan..cam reti..btw aku sebenarnya nak amik kesempatan nk ucapkan tahniah pada member blog aku merangkap rakan se X UiTM dolu2 iaitu big big clap to MISSGELI...http://cikgeligeli.blogspot.com/  ....aku rasa ramai rakan2 blogger yg arif dan kenal kt akak geli nih maklumlah dier kan femes di arena blog suatu waktu dulu..tp sayangnya lately akak geli dh kurang aktif..

Ok ok..kalau nak tau akak geli ataupun yang aku kenali nogha @ nora dh berhijrah ke obersea u ols..seriously tak tipu..betui..ini bukan auta tau...jelez aku..nk pi gak NZ..untung akak geli..tp sebenarnya bukan la berhijrah terus di sana..tp dpat posting kt NZ selama 3 tahun tak silap aku..syoiknya akak geli dengan husband n anak semua follow sekali..this is a big chances and opportunity to her to get a lot of experiences there...actually aku pun sangt la teruja kalau dpt posting ke obersea..sngt2 hopeful ...tpi tuh la rejeki akak geli kan..kitaorang post yang sama..dh kata x uitm sekali..eh classmate gak tuh..dn merangkap geng kaki repeat paper hahaha...

K last my last word to akak geli..wish u luck...bak kata akak geli kt fb baru2 nih..tiket MAS ke NZ RM1k pi balik ja..wow..cam menarik..tuh la ada rejeki leh la jalan2 kt new jilen sana nuh..harapan aku agar nogha@missgeli akan menjadi penjawat awam yang taat setia pada agama ,bangsa dn Negara...wish u luck..

4 comments:

Unknown said...

wah..jauhnya pergi..

.:fyzz:. said...

Diana: jauh berjalan luas pandangan..:)

Puan Kutu said...

jauh posting..best la kan

.:fyzz:. said...

Puankutu: kan..sngt best..kalau la dpt pi gak cam missgeli:))