Wednesday, March 18, 2009

Sesuatu yang tak Disangka

Haluuu hai2 bertemu lagi di blog aku hari ini..cewah ala2 radio Klasik Fm gitu..kengkawan ku yg aku windui selalu...semua la tak kira di Malaysia (kelumpo, putraberjaya, melaka, nogori sombilan, Pattani, Uruguay,jepun..) tak kira di mana jua anda berada...terutama geng2 Uitm jengka Pahang yang cukup2 hot...sebenarnya..dua tiga menjak nih ..aku cukup2 bizi..mcam2 hal dan agenda(hal opis la)...maaf la lama tui tak ushar2 blog korang...hatta blog aku sekalipun...pada izan, dn kwn2 yg sewaktu ngan nya..hahahah sampai hati korang godam blog azah..hheeeheh..aku dah tngk dh..hampes2 hahahah..adey la...gelak ganti2 aku dibuatnya..ok la that all..aku nak rest2 kat surau jap...take care...daaaaaa....hingga bertemu lagi...

8 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

oit...hang dah idup ni, jangan memalas buat aku punya tag tu...ekekeke...:P

.:are_race:. said...

aku pun ada jugak tag hang...

~alyna~ said...

amboi..bz sokmo mu deh..aku risau gak mana hg p..YM pun x on,blog pun xhupdet..kalah Paklah keja mu deh..:):):)

.:Iz-aNn (",):. said...

cepat ler weii...hang ni...nak ngelat la tu...

Lissa, Azah, Ct, Angah, Kak Chaq said...

erm...tak pa la JOt sapat la aku depa nak godam2 nih...eheheh..akcelly aku pown tak reti menda2 ni sumer..itu pasal la si izan dan nogha yang tolong mengorek2 aku nyer blog tau...tapi tak per..aku hargai pertolongan kowang2 sumer....

.:fyzz:. said...

izan & haris: hampa tag aku apa wey..ok2 insyallah aku try siapkan keja tag mengetag tuh noh..tungguuuuu..
pina mrs ali: nak wt gena..musim sibuk...huhuhu
azah: sama la azah wey aku pun lam proses pembelajaran gak ngan sifu terkemuka puan izan..huhuhu..amboi bestnya ..dpt pefume lagi..on ur aniberseri..moga hg n mayel bhgia yer..

Kak Anim said...

Fiza..Thanks a lot sbb tolong kak anim yer..pas ni boleh minta tolong lagi kan..

.:are_race:. said...

izan jam 11.30 pg.bersalin baby boy..berat 2.9 kg