Sunday, June 14, 2009

TAHNIAH....

my sis, Mila......


Tahniah..dan aku mmg tumpang seronok atas kejayaan2 yang diperolehi ini ...dan mmg aku berasa teruja dan ingin mengucapkan setinggi2 tahniah....ada 2 benda sebenarnya...emmm

1st- MARA Kedah telah menjadi juara keseluruhan SUkan MARA SeMalaysia yang diadakan di Bandar Penawar, Johor Bharu...tahniah pd MARA Kedah...insyallah lagi dua thn wat kat 'Bumi kenyalang ' lak..time tuh aku nak pi insyallah kalau ada rezeki...(temasya nih diadakan dua tahun sekali...last two years kat Pahang, Kedah dpt tempat ke -4 jek..TAHNIAH..(aku tak dpt join ..dgn komitmen asgment dn midterm exam..insyalallah lain masa lain waktu ...


2ND..ucapan tahniah nih aku ucapkan pada Mila...mila..adik aku la sapa lagi...pagi tadi...aku call dier...saja ja say hi..then mila kata dier nak kuar check result dier..then aku kata la takpa la bagi aku check kan..fuh then tekezut aku, (lam ati aku dpt rsakan mila akan dpt Dekan..) tapi mmg unsangkarable mila tui2 dpt dekan..YES mmg mila telah berjaya dpat ANUGERAH DEKAN....tahniah mila...ngah tumpang hapi ngan hang...masuk je web Uitm tadi terus aku masuk psowrd pe semua tuh la..then kuar la portal mila..then terus check examination result..tgk2 RESULT MILA 3.63.... SEMUANYA A, A+ dan B+ ja....(Fakulti Sains Komputer dan Matematik) Program Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Matematik Pengurusan...and once again mila...im so proud to be ur sis...and bagi aku semangat untuk dpat cam apa yg hang dpt..(at least ada impian kan...AMIN)


kedua2 menda nih bagi aku satu semangat yang berkobar2 untuk terus mara dan berjaya dlam hidup...mmg betul kata pepatah 'kecemerlangan dicipta oleh insan biasa yang berusaha secara luar biasa....

13 comments:

~aSHa~ said...

harap dia menjadi semangat ko terus MARA ye..ehehehe... nice pepatah tu...

.:fyzz:. said...

zidah...tui kata ko tuh...semgt mila tuh terus membuatkan aku terus berkobar2..dan terus MARA..insyallah..jidah bila nk kontinue study nih moh ar...

~aSHa~ said...

aku ngan concentrate mende lain skrg ni wei
wei on la ym..aku on tapi invi tu...on ler

.:fyzz:. said...

zidah: hg konsentret natang pa wey..citer ar..ym..ok sat aku on yer..

Unknown said...

tahniah kat mila.. pandai giler adik kau ni pijot. respek sama dia.. dah le coz dia tu memang susah giler..

::Kak Sambal:: said...

tahniah buat MARA Kedah n tahniah tuk adik hang...cik mila...

♥cikmOt♥ said...

tahniah kat mila...memang dia terer math la...kalu aku, mau kantoi ditengah jalan...

Anonymous said...

tahniah mila... jgn harap la aku nk dpt anugerah dekan masa blajo dlu... tp skang aku telah mendapat DEKAN sebagai bos aku... kira ok la tu merasa la gak kn... heheh

~alyna~ said...

emmmmm..dh jd mahasistua ni kena rajin perah otak ckit deh..maklumla..dh hmpir nk berkarat kn..hehe..yg pntg semgt tu ada..pa pun aku hrp hg dpt apa yg hg impikan slm ni..pandai adik mu deh..tahniah la kt dia..

Lissa DeBeauty said...

wah..wah...tahniah la mila oi...moga2 akak hang tu pun dapat dekan juga...jgn dapat pengarah jer..kekkeke...erm..tahniah juga utk MARA Kedah yer...erm...next week aku balik kg...on 26 Jun..so 27 tuh mai la umah aku..wat kenduri pulut durian..saja...mak ayah aku tu nak kumpul ramai2..mai tau.....

{ e'mie } said...

tahniah untuk mila...dier ader dapat sijil tak time dapat dekan...aku sampai skang tak dapat lah weh..nak minta kat mana? bley minta lagi ker?

.:fyzz:. said...

kak mimi: tq kak mimi..tuh la pasai..mmg susah kos tuh..kalau pijot la tah camner kan..
mama lyna: ejan tq..tq..:)nnti aku kabo kt mila..hehe
izan: ha la makasih la no bgi pihak mila..tuh la zan oi.kalau aku bukn takat kantoi tgh jalan..mula2 pun dh blur dn out of corner dh hahaha
nojah: yap tepat sekali jah...dekan ko skrang nih ok gak la..kira dpt dekan gak la tuh hahaha..
pina: tui kata mu deh..kena perah otak betui2 la..bukn takat karat tp dh nak tepu dh skit2...nih dh cair skit2 dh deh..heheh..makasih atas pujian mu kat mila..takat puji ja ka..bagi la present kat aku sebg kakak yg selalu dorong mila hehehe leh tak cam tuh hehe..
azah: huh tak koser aku nk dpatkan pengarah...kalau dekan..nak la wey..sapa tanak..ya ka..insyallah nnti aku pi..nnti diskas ngan anuar dulu..laki aku mmg suka yakmat pulut durian nih..
emie: mila..kalau masa diploma dlu mila dpt sijil untk anugerah dekan ..tp yg degree ni tatau la..result baru kuar minggu nih..so insylaah dpt kot..ish ya ka masa ko dulu tak dpt ke sijil..nih ko kena tuntut emie..ingt senang ke nak dpt dekan..azah pun penah dekan kan..

Unknown said...

pijot nanti please vote 4 emily.. tengok blog akak eh? tq