Thursday, December 03, 2009

Dulu Hubby kini Baby...ye ke????

pagi,petang,siang malam..asyik citer kisah 'budak'tecik comey mama nih ja...walaupn pelbagai peel tp ..dialah tajuk 'berita utama' hehe
*boypren saya sejak 10 thn dulu..dulu ka..pagi petang ..subuh,syuruk asyik ckp hal awak aja.."sanggup curi line tepon kt uitm jengka semata2 ingt berborak manja..hatta mat guard lalu kt belakang sekalipun tak terpana..:)
Kalau dulu…boypren kita yg merangkap hubby kita lah segalanya kan..dia lah pengarang jantung, mr teddy, si comel bucuk2, dialah peneman di kala kesunyian..segalanya lah dia..bg kita macam sekalipun wajah somi kita..kita tetap anggap depa paling ensem ..palng macho di mata kiita..brad pitt ngan Orlando blom pun tak leh celen..heheheh kan kan kan..memasing sibuk citer hal boypren memasing…

Tp kini semuanya berubah topic kita lebih kepada..puting susu anak, pampers cap apa yg anak kita pakai…hmm peel anak yg pelbagai ragam leh wat terjun anjal, leh menari cak pong, leh menyanyi lagu Ramlah ram..leh merangkak, melompat ..dn sebagainya lagi…kan kan kan..aci lawan kerat kuku la..kalau tak ckp bab anak satu hari kan..kih kih..

Tuh la ..life like wheel kan..munkin 20 thn dulu kita sibuk citer kt kwn2 kt sekolah perihal mak ayah kita..10 thn lepas bab boypren merangkap laki kita..la nih plak cibuk bab anak2 ..munkin 20, 30 thn akan dtg..citer bab…menantu cucu kita plak kan…emm itulah dunia..

Hidup ini indah, andai kita mewarnainya dengan cahaya cinta yg tulus dan ikhas” Cintakan bunga..iakan layu, cintakan Sungai, iakan kering.namun ingtlah sahabatku..Cintakan Allah Kekal Abadi..

12 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

tul tu jot..hubby tolak tepi...meh sini baby...heheh...

psst...psst...bila nya lagi???dah datang ke lum???:P

~aSHa~ said...

ye ye cintakan Allah kekal abadi..

pijot, adakah kita akan berblog bila dah bercucu cicit? ermm mesti kita jadi neni yg canggih manggis time tu kan...nanti aku nak suh cucu aku pangey aku neni ar...

(ceh anak belum bersunat ada hati dan anganan nak bercucu...eheheh)

.:fyzz:. said...

izan: apa pssst psst aku tk pham la..hehe..lom lg..kita nnti kan result show nnti ahhaha..baby la segalanya kan..alo2..tmbh lak dpt uli si irfan yg debok tuh..

zidah: benar cintakan Allah kekal abadiee.
neni..wow..mmg american pie la.eh american style panggey cam tuh..kalau aku cucu aku..tk terpk lgi..hehe..
tau tkpa danish pun lom sunt lagi kih kih..

..nOj.. said...

pjot ko ni cite mcm org tua la... hahahaha... tp betol... skang ni lam pale otak asek ingat baby je... hubby nye dh tinggal 30% je...hahahah...

p/s : neni canggih berblogging cam mak aku yg dh ade 3 cucu tu ke wei... huhu

.:fyzz:. said...

nojah:iyer ke..cam old sekul skit kan..hehe.yer yer..aku tabik la kt mak ko nojah...cucu2 mak ko..call ur mom per wey? tp seriusly..she's one in a thousand...:)

aLoNg@Na said...

hrpnyer smpai ke tua la kita berblog ni ek..nanny siber dh time tu..kah..kah..kah....

hubby jgn tolak tepi wo!..
pepun mmg btol la,skang bla dh ada anak,xjemu2 dok citer psl anak jer..even mcm2 peel pn,sonok bciter kn..nak2 mcm kita skang,bkongsi citer psl anak ngn mber2..byk yg kita leh blaja..

walau pepun, hubby jgn tepi ek....

aLoNg@Na said...

xsbor tunggu biter gbira ko ni pijot..welcoming to adik kpd pia ni bila nyerrr?

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

haah betul la pijot, tak terpikir lak akak ni ha. selalu kita ni memang asyik cerita pasal anak jerkan. pasal asben memagn sesekali jer masuk dalam buku.. tapi apapun kita bahagia punya keluarga tercinta masing2.

~aSHa~ said...

ye along...nti sy buat cite ttg hUBby plak..khas tuk along@Na ye..

nojah, kalo ada 2 org anak ni..maknenya ingatan tuk hUBby tinggal bape percent je la? mak ko mmg canggih...bleh berblog2 lagi..siap leh kawan2 lagi dgn kita..good good...

ok la salam bahagia dari neni ashazida...ehehehe

.:fyzz:. said...

along:tuh la pasai.hrp2 kita berblogging hingga dh jadi nenek si bongkok tua la ye.hehhe..betui tuh walau anak 10 orng pun ..huby jng dilupa..kita kenali suami kita sebelum kita mengenali anak kita ..betui tak?

kak mimi: benar kak mimi yg penting..we have a happy family..insyallah..(tp citer anak tetp no 1..hihiks

.:fyzz:. said...

zidah: tuh la hari2 citer perihal somi kita plak yer..peel dier suka makan apa? favorite kaler dier kan kan..yer la..aku setju zidh..mmg sporting mak noj..

Anonymous said...

[b]All of these girls are online now! just click on your favourite to go to their cam![/b]

[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/1.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/2.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/3.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/4.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/5.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/6.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/7.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/8.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/9.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/10.jpg[/img][/url]

this will keep updating with the latest girls!