Tuesday, December 01, 2009

Hobbyku

hmm nih la dvd2 yg baru di beli oleh my hubby..seriusly aku suka sgt ngan citer Alliens in the Attic and The Proposal..tp Transformers n satu lagi citer tuh wat aku 'lena dlm jaga'; huhuh agak membosankan..
Full House..this is one of my favorite dvd..mmg berulang2 kali la tgk..ngan lagu2 yg best..sufiya pun suka gak citer nih..romantic, funny, and enjoy..

ntahla..pia nih bukan takat mainan di mainnya..tp dvd pun menjadi mainan..hmm what can i say..huhuhu



aisey..tajuk cam karangan budak dajah 3 anggerik pun ada kan..heheh..tp itu lah..nak citer tumpang teringt dn berkesempatan..emm dulu ingt lg aku penah letak entry pasai obsesi aku pd CD, DVD citer korea, taiwan kan..sampai aku sanggup bersengkang mata sampai kui 3,4 pagi demi nak abiskan citer yg menarik tertarik kau mmg deboom tuh kan..


alkisahnya..mmg hingga hari nih aku meneruskan hobi ku ini..ditambah2 plak mr anuar yg mmg rajin membeli dvd..tp ..semuanya citer omputih..aku lak tak kisah la citer Hindi .cina ..melayu ke..jepun semua nya aku taram..tp mr anuar lebih kepd dvd hollywood..


baru2 nih munkin nak bagi si isteri gumbira..dier telah mmbeli 4 dvd yg se of coursenya cetak rompak..heheeh..biasalah kan..tak koser nk beli yg ori..hmm so kami start ngan our nite ngan citer Transformers (yg latest tuh la) ..hmm seriusly even aku dh tgk yg 1st transformers kan.aku still kurang paham..tmbah2 lak ngan robotic2 tuh..tp oleh kerna minat suami aku..aku meneruskan tontonan..of course ngna kak pia gak..aku menonton sebegitu asyik ..hingga tiga pat round aku terlena..hahahah..(syyysshhh psstts aku boring yg sebenarnya..hehe..


then malam tadi...tgk citer yg si pelakon yg selalu kebuluq nih..sapa lagi sandra bullock la..THE PROPOSAL..seriusly citer cenggini aku leh layan lagi...sbb ada sense of humor kan..and the love story...hmm aku mmg suka la..yg pastinya...sufiya suka sngt dvd ALLIEN in The ATTic sampai satu hari berkali2 suh babah dier pasang..pia pia..cenggitu la peel dia kalau suka mmg disuruhnya aku or babah ulang berkali2..hmm ..dulu citer madagascar..tuh pun pia obses gak..



hmm bg peminat citer korea, jepun or taiwan cam aku nih..korang layarilah web nih..mmg byk sngt citer2 yg menarik...now, im thinking nak beli dvd citer korea yg latest la..


4 comments:

*Miss Geli^ said...

alien at the at attic tu aku pegi tengok wayang..bawak budak budak...dah tu plak, siap beli dvd lagi..sungguh keelako kan citer dia...

tu bilik si sara tu, penuh ngan cd2 dia...kekadang dia pandai simpan, kekadang dia sepahkan..sakit tol ati aku

.:fyzz:. said...

miss geli: mmg bestkan citer tuh..mlm tadi pia nak tgk lagi..smpai terlena aku kt sebelh teman kan dier..then suh ulang plak tuh bila dh abis..sampai aku naik amukan taw...

cEnD@LiL@ said...

hye...
sy pun suke cite korea..esp full house..hehe

.:fyzz:. said...

cendlil: eiii susahnyer nak eja nama yu..mmg la bukan takt full house...winter sonata, autumn in my heart..sassy girl cun yang..dn bnyk lg..kan kan..