Monday, December 21, 2009

My lucky day..


Salam Maal Hijrah kepada semua..walaupun sudah 3 hari berlalu..moga kita semua akan berhijrah menjadi insan yg lebih berguna pd diri sendiri, keluarga nusa dan bangsa.



Sebenarnya, minggu kebizian aku telah berlalu..syukur alhamdulilah (walaupun ada selambak lg asgment yg perlu dibuat..tp takpe..bulan 1 nih baru antar..aku nk ilangkan kepenatan otak akibat midsem UUM dua hari lepas..huhuhu)..
Jadi minggu nih aku nk berehat-rehatan sambil makan kuaci..heheh..btw dh lama dh nk uploadkan akan ke lucky lukian aku nih..bukan laki lucky ok..hehe..actually..aku telah menjadi pengunjung yg ke 1000 kepada blog kak hanim http://asmikimie.blogspot.com/.
katanya ada hadiah istimewa menanti dari blogger kak anim..tp tuh la..aku nih tak sempat lagi pi amik..(utk makluman kak anim pun dok around aloq setaq gak..) tp kak anim sowey la..fiza mmg tak menyempat lansung..ngan program hujung thn yg banyk..tp dun wori..kita akan ketemu jua...
pada kengkawan..sila bg support utk kak anim http://asmikimie.blogspot.com/dan mana lah tau..ada 'hadiah istimewa' utk pengunjung ke 5000 plak kan..hehheh

2 comments:

K. Anim said...

Wah...ada entry khas...TQ Fiza..
ok..nnt bila free2 tu roger kak anim tau amik adiah..dah lama sangat simpan nie...hehhehe
P/S: Enset kak rosak..call ofis la yer...

.:fyzz:. said...

kak anim patut la fiza sms akak dpt delivery report failed..alamak no ofis akak berapa yer..?ok, bila ilang kebizian yg melanda nnti ..akan fiza tuntut hadiah itew ya hehe...