Monday, March 22, 2010

HAMPA JANGAN GELAK TGK AKU...

Pom Pom girl la kononnya nih..time nih masa SUKAN Sekolah ..aku ngan geng2 aku..Dewi Dories Milana bt dedy suratman..yg kiri dok kt ataih sekali tuh..missing in action..dier nih kira mixed la dulu2 indon+melayu..aku lak no 2 dari kanan..dok wat peace kt tini..hahaha..adey la..kenangan masa FOrm 5 dn di Sekolah MEn.KEb.Jabi ini tak dpt dilupakan...
Aku..Jaja & Norly (dh cikgi dh eh cikgu dh skang nih) time nih dok bergelak riang sbb baru ja abis SPM..

tuh aku yg dok jengoi kepala..maklumlah kamera kodak..mana la tau tak nmpak kepala kan..heheh..nih time pi Piknik ngan cikgu mariah (yg kai tudung tuh)..LATA BUKIT HIJAU, 1998
*kwan aku yg belakang, kai baju maroon ..CT nor..skang dh Inspector polis dh..huhu cayalah Puan ct..
Sebenarnya..teruja gak aku tgk kengkawan lama aku yg merajinkan diri upload gambar2 lama msa sekolah dulu kt FB..byk lagi foto2 kenangan yg menggamit nostalgia zaman persekolahan..yg mmg tak leh nak back or rewind balik dh..kenangan masa sekolah dulu ...menjadi 'sweet momories' aku...pepun jgn la gelak tgk aku dulu2 yer..hehehe..





7 comments:

*Miss Geli^ said...

aku tunggu sesi kutukan yg lain dulu..ahahsahahah

.:fyzz:. said...

missgeli: kah kah..nih pun gambar yg telah di tapis..for more foto sila terjah fb aku haha..heheh

iz-AnN عبداللطيف said...

hahaha...aku tunggu otai kutuk dulu...

~aSHa~ said...

ehehehe sape yg nak kutuk dulu ni..

aku nak ckp...dulu ko keje cleaner kat sekolah menengah ke? eheheh aku pun dulu2 kira merangkap cleaner tak bergaji kat sek men..selalu kena sound dgn pengganas..ganaszzz kadang2 tu meke sound..tapi sib baik kawan kelas aku ramai yg penganas yg baik...so aku ni mcm talam bermuka2 la skit kan..depan depa aku wat baik..

eh tercerita ttg aku plak...

tapi dulu ko cleaner 'penyapu biru' berbayar tak?

.:fyzz:. said...

izan: sapa otai yg hg maksudkan tuh wey..

asha: pengganas?? oo penga mawas ke maksud ko..hahaha tak la..mana sapa berani sound aku kt sekul dulu hahaha..tp aku tak la keterlaluan akan ke GQ an kain aku tuh..biasa2 aja..hehhe..

umilia said...

aku br nak kutuk kain hang yg mayang mengurai tu..klu ms aku sek dlu sume pesen singkat2..kain kat paras bku lali je..baju kat atas lutut.pstu anak tudng kaler itam..huh..gmbr lame aku sume da ilg dek umah mama aku yg dah dirobohkan..huwaa...

.:fyzz:. said...

umilia: trend tuh belah2 johor, singapore ja kot..belah2 kedah pjg mengurai lagi hahahha..lor yer ke..aku gambar2 lama byk sngt lam album aku kt kg...kenangan abadi..