Tuesday, March 09, 2010

TAG BY MISSGELI A.K.A NOGHA

No.1
Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.
Rexona ..yg katanya 24 hours tuh..

No.2
Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?
Lama tak makan ikan sardine..tp cam orng len gak la..AYAM BRAND..nih asik dok promote ayam beren nih ja..leh jadi duta ayam brand nih..hihiks

No.3
Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA!
Seksi..kt pandangan mata & senyuman..nih lehkira SEksi tak..sexy kan universal kan..
Seksa…no…bukn takdak..tak mau gtau..:)


No.4
Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?
Aku rasa tak penah kot..atau aku tak hengat…

No.5
Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
Terima SMS kata2 sayang daripada suami tercinta…
Bila kita buat kerja rumah turut membantu bersama..so romantic..:P

No.6
Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
Andai dapat ku undurkan masa bagi pada my bakal MIL adalah..sepasang Kain pasang kot..hhehe..nak bagi set habib sewel ka..tomey ka tak mampu kan…hhehe

No.7
Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume?
Soalan nih susah cam soklan exjam SPM nih..emm ntah la…aku rasa BELACAN..sbb aku suka belacan ..moleh tak cam tuh..jenama terkini Perfume La Belacance..hahaha..kompem laku..


No.8
Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
Vincci – nih aku pakai hari nih kat upis..tinggi dn melenguhkan kaki..tp kat bwh meja ada gak kasut tak dak jenama habuan pi bilik air/surau..

No.9
Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga
apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper?

Soalan pertama andai aku menjadi Menteri Pembangunan Msyarakt & Perancang Keluarga..saya akan tubuhkan satu unit/pertubuhan khas di setiap daerah di negara kita.dimana akan ada pegawai yg memantau perkembangan ahli keluarga setempat..plg koman..laki bini perlu ada 3 orang anak..hehhe moleh tak cam tuh

Sekiranya berminat..saya amat berminat menjadi Menteri Pembangunan wanita..

tp so far tak terlintas menjadi ahli politik..

Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas!

1. SUZIE
2. KAK ANIM
3. AZAH
4. KAK ROSE
5. EMIE

*missgeli aku tak pasan ko tag aku daa..maap lmbt buat 'keja sekolah' nih ye..

7 comments:

::Mamalyna:: said...

hehehehe...ok jugak nama perfume ko tue...

.:fyzz:. said...

mamalyna: nama perfume tuh cantik seiring ngan kewangian nya..hehe

iz-AnN عبداللطيف said...

hahaha...leh wat teka2 nama perfume ni...

Ibu Kimie & Balqis said...

Alaaa..akak kena tag ker.. tak buat leh tak?

.:fyzz:. said...

izan: hehe tuh la..teka2 perfume? apa maksud hg izan..aku blur skit..hahaha

Kak anim: ala wat la..very simple qs je..

SuZiE said...

adus... ade keje skolah la pulak...

.:fyzz:. said...

suzie: wat tau jgn tak wat keja sekolh yg cekgu bg neh hehe