Thursday, April 01, 2010

My HERO..

wah..macho betui la hero pujaan aku nih..aku mmg minat tui ngan Mike he Jun Xiang nih..hero ensem dari Taiwan...
Wajah2nya Mike He...wah membuatkan ku tertawan..(tertawan lam drama je..kt luar of course la suami terchenta..heheh)


Tapi sayang dier dh ada girlfrend ..nih la raine yang..heroin citer DEVIL BESIDES YOU..
emm tak silap aku..aku penah publishkan pasal hero nih kt fotopages aku..skang nih aku tgk balik cd2 nih kali yg ke berapa tah..tuh la membuatkan aku mengingatinya semula..skang nih dh episode 14 aku tgk drp 20 episode...
Then, 2, 3 hari lepas...aku pi jenjalan kt Pacific ronda2 kedai dvd cari citer lakonan dier gak..WHY WHY LOVE..sayangnya semua yg aku survey tak dak subtitle melayu maaaa....aku tak pham cakp cina maaa..takat..sikfan..ye ye..toche..aku tau la heheheh...

9 comments:

iz-AnN عبداللطيف said...

pepun aku jatuh centa sama itu LEE MIN HO...huhuhu

.:fyzz:. said...

izan:lee min ho tuh hero citer korea la tuh kan kan..hehe

*Miss Geli^ said...

satu je aku nak tanya,

Dia ni sunat tak?

Muhammad Adam Rayyan said...

mak su adam pun gok tgh gilakan artis taiwan and korea.

adam tgk muka somi auntie lagi ensem!! lalalalala~

.:fyzz:. said...

missgeli: hahahaha hampes la ko missgeli..hoktuh aku rasa tak kot..kah kah..time dier lakon dier pkai baju..mike he bukn pelakon porno wey..:P

.:fyzz:. said...

muhamad addam rayyan: yer la somi kita no 1..nih hero pujaan lam tibi je...heheh

~aSHa~ said...

aku ingat laki ko la ko nak letak tadi...huhhh.....
aku x kenal sape...

ko ni nak berterkenan kan hero tu ye..ehehhehe

::Mamalyna:: said...

heroku, mohd hilmy bin abdul jalil....kena tak komen aku nie...hehehhehe

.:fyzz:. said...

asha: hehe tak la..kekdang tuh bila berblog nih..terkadang terlintas di fikiran terus hapdet..tak la smpai nak terkenan..huhuhu..

mamalyna: cewah helmi yg jd pojaaan heheh..aku pun sama la mr shuhaiful anuar ku jua..tp nih hero minat kt tb je..hehe