Thursday, August 05, 2010

Diary si Ibu Mengandung...

ceeee.tajuk diary..tp tak la se pack puan Jidah..heheh..saja je..jidah.ingt ko sorang je ke ada diary harian hehehe..
TENGAH dok memikir......apa aktiviti hari ini..esok..lusa dn hari2 seterusnya...


Petang nih..balik awal..3.30..pastu nak pi pasar malam ngan hubby n sufiya.

Esok...nak dok umah je kot..pagi2 pegi market beli brang2 nak masak...then leh kemas2 umah, basuh baju, jemur baju

Lusa (Sabtu) Majlis harijadi si Aina izzati..adik bongsuku yg baru dajah 4 tuh...aku tak beli lagi hdiah kt minah tuh..emm nak beli apa yer..semua menda dia dh ada...heran aku..kami dulu2 aku , kakak dn adik ku mila..tak la semewah dia..nak dpt brang pun susah..kena bkerja keras membanting tulang baru dpt..tp dier..huh..jeles tui kami..

itew je la..mmg ketandusan idea la pagi2 cenggini...nk cari tajuk utk entry nih pun mik masa 34 minit...

6 comments:

..nOj.. said...

aina aina. kewujudannye sungguh mendebarkan. hehehe. wei jaman dulu kte mmg susah kan. adik aku pun skang ni seme mende nk dpt. baru form 4 dh dpt motor. aku ni nk motor, kene keje dulu br dpt. ceh

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

sebut pasai aina aku nak gelak...teringat masa memula pijot bitau kita yang dia dapat adik...gila kentang time tu...hahaha...ingatkan lawak rupanya ia adalah realiti ye...hehehe

.:fyzz:. said...

noj: mmg mendebarkan dn tak disangkakan..kdg2 geram gak ngan telatah over minah aina nih ko tau..yer ke..kita dulu mmg la..nk dpt sesuatu kena keja keras..kumpui duit lam tabung ayam baru la dpt sumthing kan..

.:fyzz:. said...

izan: yer la kan..time tuh lam kelas business ke apa tah..office entrepreneurship ..ala yg lecturer rmbut merah tuh la..aku dpt kol kta dpt adik kan..hahaha..aku pun tak sangka..huhuhu..

~aSHa~ said...

besday aku pun tak lama lagi..aku pun ingat kisah pijot dpt adik..ehehehehe..

.:fyzz:. said...

asha: aku ingt la besday hg..6hb sepuloh thn 1989 kan jidah kan..heheh tiba2 rasa muda..heheh..