Monday, May 23, 2011

UNSENSORED PHOTO

Tengok la anak bujang aku nih..kalau mandi kan main gumbira lagi..sonok la.leh berendam lam bath tab kecik dia tuh...

Hari nih...23 Mei, aku bawak ammar ke Klinik .cucuk yang 6 bulan.  patutnya dia kena inject pada 8 mei ritu..tp memandang kan manja mama nih warded so kena la delay ke tarikh len lak..

Jadi hari nih..aku ankut sekali ngan kak pia sekali ke klinik...cam besalah..memula jumpa Nurse..msti dier bagi advice untuk makanan bayi ...leh makan bubur nasi dh ..pastu tambah menu cam buah, sayur ext..insyallah , mama akan wat kan untk safiiy ammar ya...selalunya bila weekend sempat la wat..tp kalau keja...mama mmg bagi nestume je ...

Tadi cucuk..manja mama ..menangis la jap..cian kt dia..huhuhu..owh ya selalunya kalau pi klinik aku msti amik cuti..tp kali nih tak la..sbb bulan nih dh banyk kali dh cuti kan..so amik 'time off' je la..pia pun lambt ke sekolah tadi..aku pun tapau ja nasi then terus masuk ofis...

Skang nih safiiy ammar dh 6 bulan setengah...tadi timbang kt klinik dia dh 8 kg lebih dh...mama luv u so much....:)

6 comments:

cikmOt said...

dah besar dah bujang ko ni...hehehe...

.:fyzz:. said...

cikmot: iyer la cikmot..nak masuk dajah 1 dh..hehe..dia la nih dh leh merangkak dh tau..cept tui ..jiran aku anak dier dh 8 bulan tp tak leh lagi merangkak..

cikmOt said...

sah lum sampai setahun dh leh jalan ni...hehehe

.:fyzz:. said...

cikmot: aku rasa pun...lagak cam nak bejalan 9 bulan ja nih..heheh

iduraz said...

alolo..syioknyer berendam..anak kiter skang kalau nak mandi menjerit2 mcm nk kena pukui..ape kess ntah..hahaha
anuway sis, tq..sy dh dpt selendang itu, sangat cantik..tp pin tu dh patanh la kakak..takdo rezeki..tqq so much, kalau mai kedah@akak dtg kl kiter jumpa yerk..

.:fyzz:. said...

iduraz: ala iduraz..lain anak lain peelnya tui tak..hehe..takpa..nnti wak dier mandi kt swimming pool ..msti suker...:)
eh yer ke patah? ala sedeynya...sory yer..masa akak post ritu lam keadaan yg baik lg..huhu..insyallah ada rezeki kita jumpa yer..mai aloq setaq habaq la..:)