Sunday, July 10, 2011

8 bulan dh..

Bam bam terencem di dunia...ayat manja yg selalu aku usik2 si Safiiy Ammar nih..:P
My Prince...8 months olready


9 Julai 2011..genap manja aku Safiiy Ammar 8 bulan...
Miracle...baru semalam aku merasakan dia berada dalam dakapan aku ketika baru dilahirkan 9 Nov 2010...dn skang manja mama dh 8 bulan

Sngt aktif..sngt bijak..dh leh merangkak laju2..

Dh boleh merangas (memanjat) pastu dok acah2 nak berdiri..cam hebat sngt la tuh..hehe

tp.tak dak gigi lagi..

serious..tak sngka kan...pejam celik ..tercelik terpejam..dh besaq dh anak teruna aku nih...sangt la suka peluk cium dia..orng pun kalau jumpa mesti nk peluk cium dia..sbb dia sngt montok...:)

Owh ya...he's almost 9kg..hari tuh timbang kat Klinik dh 8.6kg..membesar bagai juara

and most important thing....dia full Breast Feeding..congrats to me...

6 comments:

♥cikmOt♥ said...

lor, dah nak setahun dah jot...cepatnya...baru rasa hang baru semalam bersalin...hehhe

.:fyzz:. said...

cikmot: alkisahnya gitu la..tak sangka kan..dh 8bulan dh ammar.aku pun dok rasa gitew...4 buln lg..happy besday 1 year la..:P

..nOj.. said...

hai ammar. cpt besar kan pjot. si amar ngan si fareez beza sebulan 4 hari je. fareez lum merangkak, tp dah ade gigi 2 batang.

oh tp amar mesti besar kan kalo 9kg. fareez 5.5kg je tau. sgt kenit

.:fyzz:. said...

noj: ya ka wey..ha ah..beza 1 bulan je gitew..ammar leh merangkak umo 6 buln...tp gigi smpai skang tak nmpk batang gigi lg hehe..
yer la noj...ammar ikut baka aku.kah kah kah...

Cik Kiah said...

kak2, rase cam nak pelok je si ammar nih.. geram! pp die tembam!

.:fyzz:. said...

Cik kiah: hahaha..tuh la hari2 kak fiza peluk dia..tersngt la geram..montek2..