Wednesday, October 19, 2011

ROMANTIKA HOME DECOR

 Antara barangan menarik yg dijual di Romantika HomeDecor...so sweet kan kan...
Nih la Romantika Homedecor kt aloq setaq..dekat ngan Lebuh raya Sultan Abdul Halim..line butik Ariani,Jakel ...


Orang perempuan mmg tak lari daripada suka pada perhiasan..tak kira la kan..perhiasan diri hatta perhiasan rumah sekalipun..namapun wanita yg punyai naluri inginkan kecantikan..betui tak?

aku actually falling in love la ngan Romantika Home Decor nih..seriously..baru2 nih pi dan terus suka ngan hiasan2 yg terjual kt sini...kebanyakan hiasannya berkonsepkan English Style...so suwitttt...

Bagi memuaskan hati aku yg sememangnya suka menyopingkan diri ini..aku telah membeli beberapa barang kt Romantika nih...tak la byk mana pun..tp cukup la nk puaskan hati aku kan...dn leh la hias skit umah aku tuh..baru la nmpak serinya...antara yg aku rembat kt sini adalah..dua frame Bunga Matahari yg so lovely lace...hehe..pah tuh..aku beli cover freezer..then tuh ja la ..utk part one shopping...byk menda lgi yg menarik..antaranya bunga2 of oourse...sgt menyentuh jiwa ku...

Emm bagi aku..bila kita hias rumah kita..we feel so calm and happy..tgk environment yg cantik tui tak...baru2 nih aku dh hiaskan dinding aku yg kosong ngan frame2 fmily..frame kawin..yg aku tempah ...tp yg menjadi masalah negara skang nih..safiiy ammar anak tecik ku ini...lepa skit dia suka tarik bunga2 hiasan..aku la tatau nak wat camna dh..nak marah masih baby..so so what..kena la sembungi apa yg patut..contohnya rak hiasan dh dok lam bilik dh..huhuhu...
pastu kan...ada sticker bunga2 an yg aku lekat kt dinding..dh jadi arwah dh..akibat dek dikerjakan safiiy ammar..sob sob sob...malam tadi..dia dh tolak pasu hiasan aku smpai pecah muncung nya..huhhhuh

so MORAL OF THE STORY...SHopping la barangan yg leh hias tinggi2 cam frame2 tu semua..manakala barang yg mudah pecah dan rosak akibat dikerjakan anak kecik yg kuat tangannya spt bayi saya ...KIV dulu..atau nk gak kena beli dn simpan lam store..sekian info trafic terkini...

6 comments:

wahida said...

aku pun minat gak....kalau sampai sini harus ko shopping byk kan...

.:fyzz:. said...

wahida: ko kata ko..aku masuk pun rambang mata wahida...betui2..mmg kemestian gi pun rege pun berpatutan..

Bardboo said...

english style..memang cantik!

.:fyzz:. said...

Bardboo: mmg cantik..sya pun suka English style..suwitt je kan..

aLoNg@Na said...

jot...i like okeh!!....klu dok kedai KK Home Deco tu ha menggila la along kt situ....haha....

.:fyzz:. said...

along@Na: tambh2 kita kan kaum wanita...nmpak ja brg2 hiasan mmg terjengoi bijik mata la..heheh