Monday, May 31, 2010

HARI BEBAS TEMBAKAU..


Hi bertemu kembali setelah 3 hari kita semua bercuti..fuh rasa cam tanak dtg keja ja kan..tp memandangkan tugasan hakuki menanti..maka digagahi jua jasad ini ke kontur..padahal roh msih lagi di rumah ...


Sebenarnya aku pun tatau hari nih adalah HARI BEBAS TEMBAKAU...tuh pun aku dengar HOTFM pagi nih..means kepada perokok2 tegar..ketegaq semua...sila la respect hari ini 31 Mei bersamaan HARI BEBAS TEMBAKAU..Hari tanpa ROKOK..


fuh aku mmg failed bab rokok dn asap rokok nih..mmg pantang ku..suamiku yg turut menjadi perokok sejak bermenjak yg lalu pun phm..mmg dier takkan isap rokok kt sebelah..depan atau berdekatan ngan aku..sbb aku tak tahan ngan asap rokok..even ada yg kata isap rokok nama macho dn stylo (iye ke)


pepun sama2 la kita menyahut KEMPEN HARI BEBAS TEMBAKAU hari ini...


6 comments:

..nOj.. said...

eh aku dlu takpe org isap rokok disekeliling. skang ni xleh dah tau. mmg area umh aku diharamkan bau2an rokok dh. xtau nape. mayb sebab pertambahan umur kot menyebabkan aku mmg tak leh bau rokok

~aSHa~ said...

semoga hari ini menjadi kempen itu

*Miss Geli^ said...

rokok tu ape?
aku dah lama tak nampak rokok..

kira tetiap ari adalah hari bebas rokok

.:fyzz:. said...

noj: oo kira ko dh tampalkan ZON LARANGAN MEROKOK KT UMH KO YER nojah..hehe..wey sapa merokok kena byar denda maksima Rm350 hengget..wey cam tuh kaya la kan..hehe

yer jah..kita dh makin tua..tk lama lgi nk masuk era 30 an dh..huhuhu..

.:fyzz:. said...

asha: semoga menjadi dn tiada lagi asap2 rkok di kedai2 makan dn bus2 stand..

.:fyzz:. said...

Missgeli: missgeli adalah warga mesia yg prihatin..huh piiiraah...heheheh