Tuesday, February 28, 2012

PANGGILAN TELEFON MALAM TADI MENGEJUTKAN AKU..

Tersentak menerima panggilan telefon dari mak aku malam tadi...jam menunjukkan lebih kurang pukul 11 malam..tatkala waktu tuh..aku dh dibuai mimpi dh...terlena awal..sbb terlalu letih..melayan karenah anak2 yg semakin membesar dn sangt aktif..dn kdg2 biasalah leh mengundang amarah kan..cam entry sebelum nih la..as i mentioned..

Mmg agak terkejut..sbb mak aku kata , ayah aku berada di kecemasan kt Hospital Sultanah Bahiyah, adik aku mila yg bawa ayah aku kt sana..rupanya ayah aku dh dua tiga hari mengadu cam sakit dada spt mencucuk di dada ..malam tadi jadi semakin serius dn darah pun meningkat ..so tanpa lengahkan masa adik aku bawa ayah ke hospital..

Lepas panggilan tuh aku tak berapa lena tido...kemungkinan ayah kena warded..then, aku keep sms mila tanya perkembangan ayah..then mila call back gitau ..ayah still kt emergency ..tgk dulu keadaan bagi stabil...aku n mak stand by dh takut2 ayah kena tahan kan...emm alhamdulilah..dlam pukul 2 pagi gitu..mak call..ayah dh ok..then dh leh balik..syukur alhamdulillah...

risau gak aku..ayah aku nih kuat orangnya..bukan setakat keja kuat..tp mental pun kuat...dia tak penah mengadu penat...dari pagi sampai ke petang..tak jemu2 berniaga kt kedai kami kt kg...ayah tak penah jemu usahakan perniagaannya...bila dengar ayah jadi cam nih...aku betul2 rasa sedih...emm maklumlah ayah dh di usia emas..tahun nih..8.8.2012 genap usia ayah 62 tahun...

aku harap ayah akan sihat sepenuhnya...kalian doakan lah moga ayah aku sihat hendaknya..amin...

8 comments:

♥cikmOt♥ said...

moga ayah hang sihat seperti selalu...

fiza said...

Alhamdulillah...ayah fyzz tak apa².

umilia said...

insyaAllah..ayah hang kuat n sihat walafiat spt selalu..

.:fyzz:. said...

cikmot:tq atas doa hang izan..amin..

.:fyzz:. said...

fiza: hmm tuh la..bersyukur sgt..

.:fyzz:. said...

umilia: ya lia..smoga ayah aku terus kuat dan sihat..

MaryaYusof said...

Baca coretan Fyzz ni teringat kat ayah saya Fyzz...

Semoga ayah Fyzz sihat & kuat sentiasa...Amin~

.:fyzz:. said...

Marya Yusof: ayah kita sorang ja...diorang la yg menjaga dn membesarkan kita ...sngt sedih kalau ayah tak sihat...insyallah..ayah fyzz dh getting better..