Wednesday, June 23, 2010

AMARAN BERTULIS..!

Sejak dua tiga menjak aku menjadi mak buyung nan montel bak ayam ternakan nih kan..aku amat tingin kalau kawan2 bercerita bab2 makanan tau...

Dan sesungguhnya rakan2 ku yg suka bercerita bab makan lam blog spt IZAN , ANNA & typewriter, NOJAH da vincci..FUH seriyesly..aku mmg kepingin dn teringin hatta foto maggie yg nojah snap tuh pun aku kepingin tau..

SO amaran...kalau korang letak lagi foto2 makanan yg menarik..jgn salahkan aku yg terlebih gemoks ..tatkala ku mengandung ini hokey..

Sekian, terima kasih.
1Malaysia rakyat didahuluikan pencapaian di utamakan..

FyzzWorld...

8 comments:

~anna&anuar~ said...

1 blogger.. entry diutamakan, mak buyung didahulukaaannnn...

hahahahaha... pasni, nak boh memacam mknan lagi.. biar abg nuar(ehhname cam laki ai nihh) jenuhhh nak carikk... hahhaahhaa

.:fyzz:. said...

anna: dikau kejam anna..kijam..kijam..

tuh la..jenuh la abang nuar cari..haku lak kalau tk dpt jenis jd rimau jadian..aummm ..nak makan gak..nak gak...aku nak jugak..hahaha

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

bersamamu mak buyunggg...ekekek

.:fyzz:. said...

izan: ho la tuh..tunjuk la lagi wafer..laksa grg...makaroni bakaq semua...huhuhu..

..nOj.. said...

hehehe pjot tu blum aku paparkan hasil air tangan aku. sure ko pindah seblah umh aku nanti. hehe

.:fyzz:. said...

nojah: hekelleh aku tau..dulu ko selalu layuq kt blog masakan ko tuh..hampes tau..terliuq aku tgk..aku tgk sekali lgi kompem..aku wat summer camp depan umah ko..hahahahaha

{ e'mie } said...

kahkahkah..itulah pasalnyer pijot..dier orang tu saja jer letak gambo buah2 ler..makanan ler..aku ni kalau teringin..jap2 tu jugaklah aku nak..pastu mulalah pening laki aku nak mencari..uhukksss..ko tolong beri amaran secara rasmi sekali yer pijot..

.:fyzz:. said...

emie: tau takpa..depa nih saja ja kan layuq kt kita makanan yg enak2 tuh kan..wafer la...kek lapis la..makaroni la..kan kan..nnti kita gak kempunan ..kan emie kan..hehe