Tuesday, September 20, 2011

MISS GELI KAWAN SAYA....

Saya bersama Missgeli(berbaju merah dua dari kanan.) hok tengah tuh saya la...dari Kiri: cikmot, nojah, fyzz, missgeli dan asha) semua beliau2 di atas adalah pemblogger ketegaq..heheh..sewaktu kemjadian..kami2 sedang berpesta eh silap berkhemah sambil bersuka suki kt Gunung Datuk,Nogori Sombilan...anjuran kelab KEDARI..yakni maksudnya KELAB KAYAK & REKREASI UITM JENGKA PAHANG

foto diambil pada awal era thn 2000..11 years ago..sewaktu belajar sambil bergembira di UiTM lebih satu dekad yg lalu...


 MISSGELI ..spti kengkawan bloggers semua sedia maklum missgeli sgt lah fofular dan moleh dianggap diva...aku pun kalau nk kontek mahupun sembang ngan dia kena wat appointment hokey...
malahan..kalau dia menerjah blog 'kecil kecilan'cam aku mmg dikira bertuah la..makasih missgeli@nogha yg melawat blog aku dn meninggalkan komenan yg membina kemarin..aku sesungguhnya berbanggo wok...

jangan dilupa surat bantahan missgeli kisah ala si Nora Elena dh kuar kt tibi tiga..mmg kagum dooo...cayalah..tak sngkarebel kan ...penulisan missgeli mmg BEST

bagi aku..missgeli@nogha yg aku kenal...sama spt dulu..cuma dia kt Putrajya..aku kt Aloq Setaq...kalau borak2 dengan dia ..spt dulu gak..cuma dia mmg kebizian ngan keja hakuki dia kan..yer la..dh umo 30 thn...ngan anak, laki, keja pejabat lagi..as we ols know.....seriously..aku mmg follower blog dia..bagi aku blog beliau..INI BUKAN LUCAH TP ADALAH KENYATAAN..adalah sinis tp benar..dn kata2 lam penulisannya mmg melucukan penuh dgn makna tersirat dn tersurat...

btw...missgeli aku hrp ko terus sukses and insyallah...tarian paralimpik dn permainan polis tentri di jaman uitm dulu tetap menjadi ingatan...hahahah..

P/s: tahap ke neveousan aku masih lgi di tahap yg melampau nih..result Sem5.dijangka kuar menjelang petang nih..so saspended...

8 comments:

eima said...

o0o kawan sebatch cikgeli...

*Miss Geli^ said...

menci taw pijot wat cenggini...


ecewah..hahahhaha




datang putrajaya wat larian paralimpik tau

mizzkechique said...

muka cik mot sm je.. cume skang dh tembam.. hehe

.:fyzz:. said...

eima: iyer la..cikgeli rakan belajo sesama dulu2..dri minggu orientasi hingga zaman xtend..heheh

.:fyzz:. said...

missgeli: miracle..missgeli bg komenan..wey mencik tau..ko ingt aku nih pakar lam larian paralimpik je ke..hahahaha..

ceee...suka la jadi kawn ko misgeli..:P

.:fyzz:. said...

misskechique: cikmot ttp maintain tang mata la..kecik ja..dulu dier mmg tecik..tp skang besa la anak nk msuk 3...ubah la kapasiti.hehhe

~aSHa~ said...

pesal cite ttg dia je ni....ehehehhehehee...gambo aku ada jugak..kena mintak royalti ni....muahahahhaa

.:fyzz:. said...

asha: actually jidah..aku nk story mory gak sal ko, cikmot semua nnti..next2 entry la..aku tgh happy go bini@lucky nih..haha result UUM dh kuar..